Elefantina Skrevet 7. mars 2003 #21 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake! Jeg ble sååå glad da jeg så at nicket ditt dukket opp igjen her. Jeg har absolutt savnet dine betraktninger og syn på saker og ting! PS: Gratulerer med babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #22 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake og gratulerer som mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. mars 2003 #23 Del Skrevet 7. mars 2003 Ja, jeg må si som alle andre: velkommen tilbake, og med den lille. Vi har savnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #24 Del Skrevet 7. mars 2003 Dette var en hyggelig nyhet, Vinga! Og nå som mamma. Gratulerer og veldig velkommen tilbake skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. mars 2003 #25 Del Skrevet 7. mars 2003 Koselig å se deg her igjen Vinga :D Gratulerer med mammarollen Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2003 #26 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake Vinga- Det var veldig hyggelig Gratulerer som mor også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 7. mars 2003 #27 Del Skrevet 7. mars 2003 Gjett om jeg er glad! Flott at du er tilbake Vinga, jeg har savnet deg i forumet. Kjempeklem! Og gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 7. mars 2003 #28 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #29 Del Skrevet 7. mars 2003 Glad du e tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. mars 2003 #30 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake!! Det er ingen som har glemt deg her, det lover jeg deg! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #31 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake, Vinga! Gleder meg til å lese innlegg fra deg igjen... Og gratulerer med den lille! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 8. mars 2003 #32 Del Skrevet 8. mars 2003 Nå ble jeg kjempeglad, jeg har nemlig savnet dine funderinger og innlegg om stort og smått. Håper alt er bra med deg og vesle Leander! Velkommen tilbake. Får vi fødselsrapport? Klemmer fra jente 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 8. mars 2003 #33 Del Skrevet 8. mars 2003 kjempekoselig å ha deg tilbake Vinga :D :D :D og gratulerer nok en gang som mamma :D du har vært savna vet du stor velkommen tilbake klem fra sola :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 8. mars 2003 #34 Del Skrevet 8. mars 2003 Kjekt å se deg igjen! Gjør som andre og gratulerer deg igjen med babyen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 8. mars 2003 #35 Del Skrevet 8. mars 2003 Gratulerer med den lille, Vinga :kgsmil: Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. mars 2003 #36 Del Skrevet 9. mars 2003 Kos,kos,kos,kos,koooooooooooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mars 2003 #37 Del Skrevet 9. mars 2003 Oi, så hyggelig, Vinga :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 9. mars 2003 #38 Del Skrevet 9. mars 2003 Flott å ha deg tilbake. Kjenner deg ikke, men føles nesten som jeg gjør det litt fordet Alle her inne har savnet deg masse. Gratulerer med gutten din :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 10. mars 2003 #39 Del Skrevet 10. mars 2003 Velkommen tilbake, og gratulerer så mye med babyen!! Fint at du er tilbake for vi er mange som har savnet deg og dine betraktninger! Venter på babyrapport om vidunderet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 10. mars 2003 #40 Del Skrevet 10. mars 2003 Velkommen tilbake og gratulerer med den lille gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå