Gjest Janna Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei alle sammen! Jeg har sniktittet litt i forumet de siste dagene. Ser at mange takker for seg og at mange skriver at de mistrives. Jeg bestemte meg for å komme tilbake, og samtidig erklære full støtte til Gry og moderatorene; dere gjør en kjempejobb! Jeg har hatt enormt mye glede av dette forumet, og vil ikke at det skal legges ned eller forsvinne. Derfor er jeg tilbake som bruker av forumet. (Vet ikke om det utgjør noen forskjell, men det er min måte å vise at jeg bryr meg om hva som skjer med forumet.) Håper jeg kan være med og bidra med noe positivt, og at KG-forumet får bestå! Klem fra Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei Vinga. Velkommen tilbake og gratulere med babyen og mammarollen. Vi har tenkt på deg og håper du får nytte av kg igjen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Dette var hyggelig synes jeg! Velkommen tilbake Vinga!! :-) Og gratulerer som mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Jippii! ) Heej vinga og velkommen tilbake.. *stooorklem*(Nala`n) Går det bra med minstemannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg tror jeg er sanndrømt! Siste natten i Roma lå jeg og døset i en slags mellomtingtilstand, og jeg drømte om KG (for sikkerhets skyld hadde jeg promille og vært uten PC 5 dager), og så denne tråden. To dager etter . hva skjer? This is creepy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Kjempehyggelig, Vinga! Gratulerer og velkommen tilbake! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Åhhh... så koselig å ha deg tilbake Vinga!!! :D VELKOMMEN!! :D Å gratulerer så mye med babyen!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 så trivelig å ha deg her igjen! savnet deg. gratulerer med babyen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2003 #9 Del Skrevet 7. mars 2003 Gratulerer med babyen :D og velkommen tilbake. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 7. mars 2003 #10 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake. Håper du koser deg som nybakt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. mars 2003 #11 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake, Vinga!! VET at du har mye positivt å bidra med :D Grattis med babyen. Håper du koser deg hjemme med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. mars 2003 #12 Del Skrevet 7. mars 2003 :kysse: :kysse: Good to have you back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 7. mars 2003 #13 Del Skrevet 7. mars 2003 Henger meg på de andre her, velkommen tilbake Vinga! Bækk in bissniss Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 7. mars 2003 #14 Del Skrevet 7. mars 2003 VELKOMMEN TILBAKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. mars 2003 #15 Del Skrevet 7. mars 2003 Utrolig koselig å se deg her igjen, Vinga! Prøver å holde meg borte fra KG for tida, men det er ikke fordi jeg ikke trives her, heller fordi jeg trives litt for godt Synes det tar for mye av tida mi, nå som jeg skal bli ferdig med hovedfag. Kikker innom i ny og ne, spesielt nå som jeg er syk, så helt borte blir jeg nå ikke da. Slår meg sammen med deg, og vil bare uttrykke min største tillit og støtte til Gry og alle hennes fantastiske moderatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 7. mars 2003 #16 Del Skrevet 7. mars 2003 Så hyggelig at du er tilbake! Nå blei jeg virkelig glad :D :D :D Gratulerer som mor, og kos dere alle tre! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 7. mars 2003 #17 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake Vinga :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. mars 2003 #18 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei Vinga!!!!!!! Gratulerer så masse med babyen, kjempeflott at du er tilbake! :D klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 7. mars 2003 #19 Del Skrevet 7. mars 2003 Welcome back ! Håper alt er bra med junior ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 7. mars 2003 #20 Del Skrevet 7. mars 2003 Velkommen tilbake, Vinga!! Og GRATULERER med baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå