Gå til innhold

ny telefon - den suser

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Har kjøpt en telefon og jeg synes den suser så når jeg prater i den - skal ringe litt forskjellige mennesker i dag, bare for å teste om det er sånn hele tiden eller at det kanskje bare var i går *håpe*

Altså jeg går jo bare og klager på den - men er det sannsynlig at jeg har fått en suse-modell bare, eller er det sannsynlig at alle telefonen i den modellen er sånne suse-telefoner når først en er det? Synes telefonen er super egentlig - så vil jo helst ha den typen. Det er en SonyEricsson z310i

Endret av Catwoman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel ikke være suselyd i telefonen så jeg hadde vurdert å ta det opp med leverandør. Har selv hatt det problemet i en T610 og der var det en feil i telefonen.

Gjest Catwoman
Skrevet

Drar opp igjen denne jeg. For jeg lurer litt.

Jeg fikk da byttet denne telefonen i en ny tilsvarende telefon. Denne nye hadde samme feilen.

Det er en jevn susing hele tiden mens jeg ringer, veldig forstyrrende. I tillegg sier noen at de synes de hører meg litt dårlig noen ganger - det hakker litt, som om du prater med noen med dårlig dekning.

Reiste tilbake med den andre og - og da måtte de i butikken få testet telefonen for feil først. Han var tydelig litt usikker på om det er en reel feil på telefonen, eller om det bare skal være sånn.

Han skulle få svar i dag, mest sannsynlig.

Hva om de ikke har funnet noen feil på telefonen? hva da? Jeg mener det her er en klar mangel - og det sier også de som har prøvd telefonen for å høre denne susinga.

Ville jo aldri kjøpt den hadde jeg visst at den var sånn.

Jeg har fortsatt rett på ny telefon har jeg ikke? om de ikke skulle finne noen feil på den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...