Englepusen Skrevet 7. mars 2003 #21 Skrevet 7. mars 2003 Øøøøhh..husker knapt nok hva jeg gjorde igår jeg :oops: Hjernen min er veldig selektiv, husker alle slags unyttige ting.. Men når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg mikset sammen et glass med tomatpastasaus, noen fiskeboller, grønsaksblanding jeg varmet i microen og spaghetti..enkelt og godt*smatt smatt*
Gjest Lea Skrevet 7. mars 2003 #22 Skrevet 7. mars 2003 Jeg spiste Arme Riddere til middag i går jeg. :oops: Sambo hadde spist og loffen var litt tørr, så jeg hadde egentlig ikke noe valg.
waco Skrevet 7. mars 2003 #23 Skrevet 7. mars 2003 Lea, med de sammen ingrediensene kan du jo lage omelett.
Gjest Lea Skrevet 7. mars 2003 #24 Skrevet 7. mars 2003 Ja.. omelett med ETT egg. Jeg kunne også ha spist et kokt eller et stekt egg eller et rått egg eller eggrøre. Likevel.. Jeg er imponert over at du vet ingrediensene i Arme Riddere .
Gjest Embla s Skrevet 9. mars 2003 #25 Skrevet 9. mars 2003 Skal vi se, i går spiste vi middag hos noen venner; nudelsuppe med kinesisk sopp og champignong også en slags østen-inspirert pannerett/gryterett. Veldig godt. I dag har vi spist take-away pizza. ikke så godt (men jeg har hatt en "lage-middag-fri helg" og det er godt!
chimp Skrevet 9. mars 2003 #26 Skrevet 9. mars 2003 Igår spiste vi moussaka og gresk salat! Idag hadde vi ertesuppe!!!
Gjest Starya Skrevet 9. mars 2003 #27 Skrevet 9. mars 2003 I går hadde vi meksikansk gryterett til middag. I dag hadde vi strimlet sviekjøtt m sursøtsaus og ris.
Gjest Liten Skrevet 9. mars 2003 #28 Skrevet 9. mars 2003 i dag laget jeg en av favorittene: risotto med sopp, grønne erter, frisk spinat og parmesan med røkt kolje til. kjempegodt og sunt!
Gjest Embla s Skrevet 11. mars 2003 #29 Skrevet 11. mars 2003 Spiste Raclette i går. Dessert: is m kaffe, sjokosaus, peanøtter, nonstopp, banan. mmmmmm
Gjest care Skrevet 11. mars 2003 #31 Skrevet 11. mars 2003 Vi spiste moussaka i går Vi og med gresk salat... :blunke:
Nelle Skrevet 11. mars 2003 #32 Skrevet 11. mars 2003 Jeg spiste også Moussaka i går. Såkalt "gresk moussaka" fra Fjordland. PFØY!!!! Det smakte så jævlig at jeg holdt på å kaste opp (seriøst asså!). Ble rett og slett kvalm, og måtte spise en hel bolle med hjemmelaget sjokolademousse fra søndag for å komme meg igjen etterpå. Fy flate, Fjordland! Det der skulle bare ikke vært lov!! Vurderer rett og slett og klage dere inn for forbrukerombudet -dette kan UMULIG markedsføres som "Gresk Moussaka"!! Noen andre som har erfaring med denne motbydelige retten fra Fjordland? Nelle - fremdeles litt kvalm
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2003 #33 Skrevet 11. mars 2003 I dag skal vi ha grønnsakssuppe med nan-brød til. Har laget den nå, så den er ferdig til å varme opp når vi skal spise.
wok Skrevet 11. mars 2003 #34 Skrevet 11. mars 2003 jeg hadde middag alene i går, og det ble ratatoille med baguette til....det er kjempegodt og veldig raskt.
Gjest care Skrevet 11. mars 2003 #35 Skrevet 11. mars 2003 Jeg spiste også Moussaka i går. Såkalt "gresk moussaka" fra Fjordland. PFØY!!!! Det smakte så jævlig at jeg holdt på å kaste opp Noen andre som har erfaring med denne motbydelige retten fra Fjordland? Nelle - fremdeles litt kvalm Nei, jeg har ikke smakt Fjorland. Tror heller aldri jeg kommer til å kjøpe det heller. Jeg lager til fra "bunnen", da får du det beste resultatet. Anbefales...
Milo Minderbinder Skrevet 11. mars 2003 #36 Skrevet 11. mars 2003 Tranmarinert knekkebrød på en seng av suketter.
Gjest Embla s Skrevet 11. mars 2003 #38 Skrevet 11. mars 2003 Tranmarinert knekkebrød på en seng av suketter. :o
Gjest care Skrevet 11. mars 2003 #40 Skrevet 11. mars 2003 Hør: Det der var en spøk, altså. Det var ikke vanskelig å skjønne det da. Men dere hva med, Myggsuppe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå