Gjest Debbie Harry Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Hva med en god gammeldags debatt om noe ordinært og hyggelig, eks: hva spiste du til middag i går? Jeg begynner! skal vi se... jeg spiste.. hm husker faktisk ikke. søren! Jo, nå husker jeg: ved middagstider kom jeg på at jeg måtte hente en bok på blindern, også spiste jeg pizza-slice og drakk Pepsi i bilen på vei hjem. ( :oops: spiser vanligvis utpreget god og næringsrik mat, med ingredienser fra alle deler av kostsirkelen) Til dessert spiste jeg kjempegode Cafè Cookies (m ekstra store/mange sjoko-biter, naaam!)!
Cassandra Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Jeg spiste grillet kylling med salat, makaroni og spiral loff.
Armonia Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Spiste lammekoteletter og fløtegratinerte poteter.. og rødvin
chimp Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 Hehe!!! Liker sånne tråder, jeg.....Skal vi se.... Hadde masse kalde mandelpoteter til overs fra dagen før, så de ble kuttet opp, stekt i olje og saltet og pepret. Til dette: To speilegg pr. person lagt på nybakt brød samt sprøstekt bacon og chilibønner fra boks. I Tillegg litt slangeagurk og smakstomater. Skikkelig cowboymat mao.....
Gjest Debbie Harry Skrevet 7. mars 2003 #9 Skrevet 7. mars 2003 Hehe!!! Liker sånne tråder, jeg.....Skal vi se.... Hadde masse kalde mandelpoteter til overs fra dagen før, så de ble kuttet opp, stekt i olje og saltet og pepret. Til dette: To speilegg pr. person lagt på nybakt brød samt sprøstekt bacon og chilibønner fra boks. I Tillegg litt slangeagurk og smakstomater. Skikkelig cowboymat mao..... ååå det hørtes godt ut, nå ble jeg i allefall sulten! mmm!
chimp Skrevet 7. mars 2003 #10 Skrevet 7. mars 2003 Er kjempegodt, d, Debbie Harry, kan innestå for d; lettvint og greit og fin måte å bruke opp tiloversblevne poteter på..... :D
Sannasol Skrevet 7. mars 2003 #12 Skrevet 7. mars 2003 Penne-pasta og tomatkjøttsaus og hvitløksbrød. Men hva med i dag da??? Hmmm... tenke tenke tenke...
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #13 Skrevet 7. mars 2003 Men hva med i dag da??? Hmmm... tenke tenke tenke... Jeg satt å tenkte på fiskeboller, potet og råkost. :blunke:
Gjest Diva Skrevet 7. mars 2003 #16 Skrevet 7. mars 2003 I går natt spiste vi pasta med skinke og ostesaus med urter Skulle hatt et glass vin inntil, men vi orket ikke....
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #17 Skrevet 7. mars 2003 I går ble det to små nudleposer mellom slagene. I dag blir det koteletter og frisk salat.
Gjest Lyna Skrevet 7. mars 2003 #18 Skrevet 7. mars 2003 Suppe med kikerter, purre, potet og parmesan. A la Jamie Oliver, men med hermetiske kikerter. Går mye fortere. Også hadde jeg ikke parmesan så jeg brukte vanlig gulost. Kjempegodt, sunt, raskt og billig!
ivanka Skrevet 7. mars 2003 #19 Skrevet 7. mars 2003 men dette ble det jo ikke akkurat noen debatt ut av. ivanka vil ha blod! neida. jeg tar helga nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå