Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos hudpleieren min i dag, og hun la på meg ID foundation. Og etter det har jeg gått og sett meg i speilet i hele dag!!! Jeg er helt hekta, og elsker den gløden ansiktet mtt fikk. Prøvde også Pure Lux i dag, men den synes jeg ble for matt...

Spørsmålene er som følger: Jeg prøvde Medium Beige i dag, og den var perfekt. Men nå reiser vi til syde, og det er jo snart sommer her oså, så kanskje den vil bli for lys etter hvert? Hvilken farge er i så fall den neste, og er den mye mørkere? Vil jo at det skal s naturlig ut og, da...

Og hvor er det billigst å bestille den fra? Har sett på SN, men de har jo aldri inne.. :sur:

Men en ting er sikkert: det blir ID på meg heretter!!!! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt min i.d. på eBay, har gode erfaringer med det (så lenge du ser opp for fakes) :)

Gjest Deception
Skrevet

Medium Tan (i hvertfall 5.2) er neste farge opp fra medium beige. Men når det er sagt: Jeg har selv hatt samme dilemma; medium beige er i lyseste laget, spesielt når jeg blir brun. Medium Tan er derimot litt for mørk. Min løsning ble rett og slett å heller bruke solpudder/warmth oppå medium beige, så unngikk jeg hele problemet.

Nå har jeg skiftet til gloMinerals, der jeg har Honey Light, som er litt mørkere og mer gultonet, og denne passer fint når jeg er brun etter sola.

Skrevet

Jeg bruker også 2.3, og den blir bittelitt lys om sommeren. Men jeg synes at 5.2 er aaaltfor mørk. Kunne kanskje blandet, men som hun over meg, så bruker jeg også solpudder på i stedet.

Skrevet

Ikke for å dempe gleden over perfekt sminke på noen måte- men gå med id minerals et par dager før du bestemmer deg for å kjøpe mer. Hos meg lå også sminken perfekt og ga meg porselenshud-bokstavelig talt- den første dagen eller to, etter det begynte huden å bli tørr, og tilslutt flasset den i store flak. Det hjalp ikke hvor mye jeg enn skrubbet...så jeg måtte slutte med den, bruker den isteden som concealer på små områder. (Etter at jeg har smurt en fet fuktighetskrem på)

Nå bruker jeg et lett pudder fra Clinique istedet, og huden min har blitt normal igjen!

Nå skal det også sies at det finnes jo mange andre merker også som selger mineralsminke, med forskjellig innhold. Har ikke prøvd noen av de, men føler ikke det store behovet heller. Man ser rett og slett for sminka ut med mineralsminke over det hele...

Skrevet

Joda, det vil jeg jo gjerne, men hvor får man tak i tester på i.d da?

Skrevet

enig i det at det tørker ut huden.

Kjøp eller mineralpudder som ikke unner holder bismuth oxid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...