Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte disse skoene (bare i en annen farge da):

http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=....asp&id=07V5110

for en stund siden, og jeg er såå fornøyd med de.

Problemet er bare at de trykker sånn oppå foten fremme. Jeg trodde ikke det skulle være så ille, siden de jeg prøvde i butikken var litt "utprøvd". Tør ikke å bruke de på byen enda, i frykt for å ende opp som et sutremonster resten av kvelden... :sjenert:

Tips for å 'myke' de opp litt, eller noe i den duren??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo skinn, så de vier seg nok ut etterhvert, men selv klarer jeg ikke "gå inn "sko de må passe med en gang. Men jeg har hørt at en skal ta på seg fuktige sokker i skoene, og at de da er lettere å gå inn

Skrevet

etter å ha kjøpt nye sko trasker jeg rundt i de hjemme for å gå de inn og det funker. jeg må tåle litt blemmer med det første fordi jeg får de så lett. men de skoparene jeg har hatt så har det absolutt vært verdt det. de passer perfekt og jeg kan gå en hel dag eller natt på byen ute å få verken vondt eller blemmer.

Skrevet

Jeg får gnagsår av nesten alle nye sko, selv joggesko.. Så ja, det går fint an å gå inn sko.

Men jeg har prøvd trikset med våte sokker uten noe særlige resultater (vel, bortsett fra sokker som aldri får tilbake til orginale farge...bruk svarte sokker!). Så nå går jeg korte turer med nye sko. Litt vondt til tider, men verdt det.

Et godt tips er å ta med seg hudfargede sokker og bruke dem på vei hjem hvis alt annet feiler ;)

Ellers så er sportstape genialt!

Gjest Tweek
Skrevet

De skoene blir mine i morgen! :-D

De var dritfine og jeg har letet etter røde sko som ikke ser gamlemor ut eller er i lakk!

Jeg prøvde dem i dag i slags hvitgull aktig. Men jeg så ikke i rød da :(

Skrevet
De skoene blir mine i morgen! :-D

De var dritfine og jeg har letet etter røde sko som ikke ser gamlemor ut eller er i lakk!

Jeg prøvde dem i dag i slags hvitgull aktig. Men jeg så ikke i rød da :(

Jeg hadde det samme problemet :ler:

Men etter litt overtaling endte jeg opp med de gull-aktige. Ble overtalt med at de ser kule ut til jeans. Og det gjør de jo forsåvidt....hadde jeg bare kunnet gå med de :sur:

Gjest Tweek
Skrevet

Når jeg tenker meg om så vinglet jeg litt på dem i butikken og jeg gidder ikke gå på sko jeg vingler på.. Men jeg viiiiiiiil!

Skrevet

et par øl, så går du så fint så.....

Gjest Tweek
Skrevet

Hahah :P

I høst og sånn fant jeg bare fine høye sko og gikk bare på det. Har egentlig alltid hatt veldig godt kontroll på høye hæler, men etter jeg kjøpte masse ballerina sko da jeg var i london i februar har jeg bare gått på lave nesten og det er så uvant da!

Men jeg har egentlig aldri hatt sko som er bare en tynn hæl. Har et par da, men går nesten aldri med de..

Skrevet

jeg bor i London jeg...Så i morgen blir det turen på primark for å kjøpe en haug med ballerinasko til 4(!!!!!!) pund pr stykk.

gleder meg :sjarmor:

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg fant ikke primark da jeg var der :sur:

Jeg så en men det var under ombygging eller noe så man kunne ikke gå inn i den. Utrolig kjipt!

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Det skal funke med sokker i skoene, ja, og jeg syns det funker med våte sokker i skinn sko. Man må bare gjøre det litt ofte. En dag om gangen kanskje, også husk og vri de litt godt opp. Ha dem også på en liten stund. Kjedelig, ja.

Bomma litt på størrelsen selv. Var for sent å bytte dem. Var litt treig av meg. :sjenert:

Men de er gode nå i allefall. Sokkene gjorde susen.

Gjest Camma
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp et par ballerinasko som måtte vides ut litt. La de på varmekablene til de ble ganske varme, og tok på et par sokker (ikke fuktige), og skviste foten nedi - au :forvirret: Innbilte meg at varmen bidro til at skinnet var lettere å strekke.... :sjenert:

De ble bra de :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg kjøpte dem i svarte for ingen gidder å ha de røda :( Bare en butikk og de hadde selfølgelig ikke str min :(

Skrevet

hallo:)

de skoene er kjempe fine, har de selv, bare i hvit:) jobbet i skobutikk tidligere, og de skoene er ikke skinn som noen nevnte tidligere. el ok, de er skinn innvendig da.. så ja, skoen vil nok vie seg ut etter din fot, det vil den automatisk når du legger press på skoen.! du har fått d beste rådet allerede, gå litt med de inne, d gjorde jeg=) mine er supre på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...