Gjest Kermit Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har kjøpt meg et par nye joggesko som desverre har steinhard hælkappe, noe som gjør at kanten gir meg noen sabla gangsår. Finnes det noe man kan legge i skoene for å unngå dette?
Sniglå Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det finnes sikkert noe lurt, men jeg hadde det samme problemet nå nylig. Jeg teipet sportsteip på hælene og rett og slett gikk inn skoene. Vondt de første dagene, og mye byttig av teip, men nå går det fint
ToveM Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Kanskje det hjelper å bruke gnagsårplaster noen dager når du går de inn, det hjalp i alle fall min datter når hun hadde nye fotballsko
øyenstikker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Skriver under på at sportstape er bra Ta en bit tape og rull den på langs til en pølse. Så tape den til en ring og legg ringen rundt gnagsåret. Så taper du over ringen, så den sitter over det utsatte området!! Dette funker uansett hvor jeg får gnagsår på beina iallefall
Annie Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Putt skoene i en bøtte med vann og gå med dem, da former de seg etter foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå