nynne Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 dvs, jeg har nappet og farget brynene før (for lenge siden) men aldri vippene... skal til hudpleier å få det gjort. Det jeg husker fra forrige farging, var at jeg ble livredd da jeg så meg selv i speilet brynene var sorte, og jeg som har helt, helt lyse til vanlig.. hvor lenge er de så mørke, før de blir "normale" og passelige?? hvor lenge sitetr fargen, både på bryn og vipper? og hvordan blir resultatet av farge på vipper? trenger man ikke bruke mascara eller gjør dere det også? Bruker til vanlig brun eller brunsort mascara, hudpleier anbefalte sort vippefarge.. det vil ikke bli for hardt??
*Emma* Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Kan bare svare bittelitt.....jeg farget vippene i helgen....har aldri gjort det før og aldri farget bryn (vil ikke heller fordi jeg har sett andre som ble for mørke.) Jeg er blond - farget vippene m svart farge....de ble littmørke men ikke sånn som jeg hadde håpet/trodd....jeg føler absolutt at jeg fortsatt må ha mascara ja....syns ikke jeg så veldig annerledes ut etter fargingen. Og det er ikke noe jeg gidder å bruke penger på igjen....
Gjest Kermit Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Overskuddsfarge går gjerne bort etter et par dager. Det blir ofte sittende litt på huden, derfor kan det se voldsomt ut med en gang. Det er lurest å ha fargen på KORT tid første gang og heller farge flere ganger hvis du synes det blir for lite farge. Den første gangen jeg prøvde det hadde jeg fargen på i knapt ett minutt før jeg vasket den bort. Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, men hvis du er helt lys kan nok svart farge bli for hardt. (Det kommer seff også an på smak og behag). Depend har vel en svart-brun farge, og Kolokrem har både askeblond og brun. Jeg farger opp igjen hver 2.-3.uke for å beholde det resultatet jeg ønsker. Endret 15. mai 2007 av Kermit
Annie Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Det sitter farge igjen på huden når du farger bryna ja, og derfor ser det så groteskt ut. Vippene blir hverken tykkere, fyldigere eller lengre med permanentfarge, så om ikke de er det fra før, så er det nesten ingen vits i å permanentfarge dem.
panda Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Brynene farger jeg selv og lar fargen sitte på veldig kort tid, nettopp for at de ikke skal bli for mørke. Vippene farger hudpleieren. Synes det er fint å gjøre dette om sommeren, da jeg liker å bade uten sminke. I tillegg så synes jeg vippene blir finere med permanentfarge og mascara, permanentfargen kommer nærmere huden. Hvis jeg ikke har på mascara, så pleier jeg alltid å bruke vippetang. Da kommer permanentfargen bedre fram.
nynne Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 takk for svar! føder muligens om et par uker, så tenkte det var greit å pife seg litt opp nå, og kjekt med farge på vipper også, er ikke sikkert mascaraen kommer på alltid da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå