Gjest synseren Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Var å kjøpte gule perler i alle slags størrelser og fasonger. Skal i gang med å lage et perlesmykke. Tar den lettvindt løsningen med vokstråd og knuter. Er det flere som driver og lager perlesmykker? Jeg synes det er veldig givende å sette i sammen perler i forskjellige størrelser, farger og fasonger. Gjerne legg ut bilder. Er nyskjerrig på hvordan dere gjør det.
Vilya Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har noen av mine smykker her. Ris og ros mottas med takk!
Vilya Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Jeg får ikke til å lage trådsmykker. Samme hva jeg setter sammen, blir det feil. Synes jeg, i alle fall.
Gjest synseren Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Så flotte smykker. Du er jo for proff å regne. Kjekt at du deltar i tråden. Håper det er andre kunstnere der ute som vil vise hva de har lagd.
bille Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 hei.. jeg har veldig lyst til å lage ett perlesmykke i gult, men har ikke funnet noen gulfarger som jeg liker.. hvor har du kjøpt dine gule perler.?
Gjest synseren Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 (endret) hei.. jeg har veldig lyst til å lage ett perlesmykke i gult, men har ikke funnet noen gulfarger som jeg liker.. hvor har du kjøpt dine gule perler.? Jeg kjøpte perlene i en lokal butikk her i Sandnes som heter Kreaktiv. Men perlene jeg kjøpte var fra Panuro hobby, så du kan like gjerne bestille de der. Sikkert litt penger å spare også. Adressen er: www.pandurohobby.no Lykke til! Endret 28. mai 2007 av synseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå