Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg er nysgjerrig på hvordan du liker at filmen slutter? Liker du lykkelig slutt, overraskende slutt, trist slutt, åpen slutt... Jeg for min del liker filmer med overraskende, men ikke åpen slutt. Har ikke helt sansen for de filmene som slutter godt og lykkelig. Det blir så klisjèaktig og kjedelig, lissom...Det er jo ikke noe moro at det ender slik som man tror? Jeg liker å bli sittende måpende :o igjen under rulleteksten,jeg. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Det kommer litt an på dagsformen. Av og til føler jeg virkelig for en feal good film med happy ending. Mens andre ganger liker jeg overraskende slutt. Det værste jeg vet er vel egentlig åpen slutt, selvfølgelig fungerer dette bra i mange filmer, men det kjekkeste er med en slutt på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Uten tvil: Overraskende slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Kommer litt an på filmgenren, synes jeg. Sånne klissete romanser liker jeg at ender godt. Men samtidig så blir jeg jo mer rørt på en måte når de IKKE ender godt. Sånn som Titanic. Leonardo dør. Trist. Men jeg elsker den filmen og så den tre (!!) ganger på kino. Patetisk?? Ja, men det får nå bare være Overraskende slutter er fantastisk bra når det er snakk om spenningsfilmer. Den sjette sansen er feks den filmen som har ført til mest aktivitet blant mine små grå. Suveren slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #5 Del Skrevet 10. mars 2003 Sånn som Titanic. Leonardo dør. Trist. Men jeg elsker den filmen og så den tre (!!) ganger på kino. Hehe - hvis Leonardo overlevde Titanic ville jo dét vært relativt overraskende sånn historisk sett... :o Jeg liker filmer som slutter uten "fasit" - at man faktisk har litt annet å tenke på enn hvor man skal gjøre av den dvaske tyggegummien :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. mars 2003 #6 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg liker ihvertfall ikke filmer som slutter brått... Å det er en del av dem.. Du sitter å ser filmen. og plutselig er det slutt... Akkurat som om de fant ut at de måtte skynde seg å lage den ferdig !? Så sitter du igjen med "What?" Forutsigbare filmer er jo kjedelige, men en håper jo på at alt ordner seg til slutt.. Men gjerne med en overraskende ending.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 12. mars 2003 #7 Del Skrevet 12. mars 2003 Overraskende er bra. Ofte når det er en åpen slutt, føles det som om de ikke greide å finne på noen ordentlig slutt, og så vil man jo gjerne vite hvordan det ender, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå