Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt hårfarge i dag, men er litt redd... så må bare få bekreftet en gang for alle: jeg har fargen 6/7 sjokoladebrun, ganske mye rødskjær. Jeg er fornøyd, men det er for mye rødt i forhold til hva jeg kler. Nå har jeg kjøpt 6.0 mørk blond... det jeg vil oppnå er lys brun farge uten så mye rødt. 5.0 er jo lysbrun, men den er for mørk. men jeg er redd for at mørk blond skal bare bli kommune-kjedelig-mørk blond, og at det ikke blir brunt??? men frisøren tror det vil bli brunt pga utgangspunktet.

litt skeptisk jeg, men hva blir fargen min når jeg farger mørk blond over sjokoladebrun????

Videoannonse
Annonse
Gjest Blanca
Skrevet

Sjokoladebrun, er ikke det i utgangspunktet en ganske så mørk farge? Om du da tar en lysere farge over vil du neppe se noen særlig forskjell, foruten at det røde kanskje blir litt dempet.

Skrevet
Sjokoladebrun, er ikke det i utgangspunktet en ganske så mørk farge? Om du da tar en lysere farge over vil du neppe se noen særlig forskjell, foruten at det røde kanskje blir litt dempet.

Sjokoladebrun er 6/7, og nå er den litt utvaska så det er vel nærmere 7.0 nå. mørk blond er 6.0 altså et hakk mørkere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...