Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan komme i kontakt med andre jenter på nett eller per post? Er relativt ny i Oslo..savner nære venner..til vanlige ting som trening, festing, shopping o.l.. (tenker ikke på disse typiske nettstedene..tenker mere på f.eks..kontaktannonser som de hadde i DET NYE før..hvor ble de av forresten?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Her kanskje?

Hvor gammel er du?

Skrevet
Her kanskje?

Hvor gammel er du?

Ja, de hadde jo sånn møteplass her før, men den er jo nedlagt, ikke var det noe særlig med respons på den heller synes jeg. Jeg er 24 :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg trenger flere venner:-) Høres kanskje litt rart ut. Men flyttet hit selv for ca 5 år siden, og har fått endel venner, men kan gjerne få flere. Folk er veldig opptatt her, og det er alltid hyggelig å ha noen å gjøre noe med.

Men det er jo viktig med kjemi da, og det er jo litt rart å få venner slik over nett....

Skrevet
Jeg trenger flere venner:-) Høres kanskje litt rart ut. Men flyttet hit selv for ca 5 år siden, og har fått endel venner, men kan gjerne få flere. Folk er veldig opptatt her, og det er alltid hyggelig å ha noen å gjøre noe med.

Men det er jo viktig med kjemi da, og det er jo litt rart å få venner slik over nett....

Ja, det hørtes hyggelig ut :) Send meg en pm da, så kan vi prates videre der..finner jo egentlig fort ut om kjemien stemmer :)

Gjest lolle
Skrevet

Jeg kan gjerne bli venner med deg jeg :) bor i oslo og er 23 år

Skrevet
Jeg kan gjerne bli venner med deg jeg  :) bor i oslo og er 23 år

Koselig :) Send meg en pm da? :)

Skrevet

Eg synst dette va ein kjempe koslig tråd eg :kose:

blei heilt varm inni meg, kjekt å vite at da e så hyggelige folk der ute, sånn at ein virkelig kan flytte til ein heilt framand plass og fortsatt få venner :)

(og ja, eg e på flyttefoten eg også så dette er eit stort tema for meg)

lykke te lost, håper på oppdateringer om korleis da går :)

Skrevet
Eg synst dette va ein kjempe koslig tråd eg :kose:

blei heilt varm inni meg, kjekt å vite at da e så hyggelige folk der ute, sånn at ein virkelig kan flytte til ein heilt framand plass og fortsatt få venner :)

(og ja, eg e på flyttefoten eg også så dette er eit stort tema for meg)

lykke te lost, håper på oppdateringer om korleis da går :)

Takk for det :) Håper at mange vil ta kontakt. Viktig at vi jenter holder sammen :)

Hvor flytter du fra-til?

Skrevet

Dette var jammen en koselig tråd, håper vi får se flere slike.

Lykke til alle sammen :dagens-rose:

Skrevet (endret)
Takk for det :) Håper at mange vil ta kontakt. Viktig at vi jenter holder sammen :)

Hvor flytter du fra-til?

Fra ei lito øy i havgapet til Bergen :) har veldig blanda følelsa for da, vil jo så klart bo med kjæresten min men e litt rart å flytte fra alt det goe og trygge :sjenert:

Endret av Ulva
Skrevet

Ingen flere som vet om hvor kontakt annonsene i DET NYE ble av??

Skrevet (endret)
Ingen flere som vet om hvor kontakt annonsene i DET NYE ble av??

Uff, sendte visst to ganger..unormalt med dette nye greiene :(

Endret av lost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...