lost Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det noen som vet hvor man kan komme i kontakt med andre jenter på nett eller per post? Er relativt ny i Oslo..savner nære venner..til vanlige ting som trening, festing, shopping o.l.. (tenker ikke på disse typiske nettstedene..tenker mere på f.eks..kontaktannonser som de hadde i DET NYE før..hvor ble de av forresten?)
lost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Her kanskje? Hvor gammel er du? ← Ja, de hadde jo sånn møteplass her før, men den er jo nedlagt, ikke var det noe særlig med respons på den heller synes jeg. Jeg er 24
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jeg trenger flere venner:-) Høres kanskje litt rart ut. Men flyttet hit selv for ca 5 år siden, og har fått endel venner, men kan gjerne få flere. Folk er veldig opptatt her, og det er alltid hyggelig å ha noen å gjøre noe med. Men det er jo viktig med kjemi da, og det er jo litt rart å få venner slik over nett....
lost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg trenger flere venner:-) Høres kanskje litt rart ut. Men flyttet hit selv for ca 5 år siden, og har fått endel venner, men kan gjerne få flere. Folk er veldig opptatt her, og det er alltid hyggelig å ha noen å gjøre noe med. Men det er jo viktig med kjemi da, og det er jo litt rart å få venner slik over nett.... ← Ja, det hørtes hyggelig ut Send meg en pm da, så kan vi prates videre der..finner jo egentlig fort ut om kjemien stemmer
Gjest lolle Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Jeg kan gjerne bli venner med deg jeg bor i oslo og er 23 år
lost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg kan gjerne bli venner med deg jeg bor i oslo og er 23 år ← Koselig Send meg en pm da?
Ulva Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Eg synst dette va ein kjempe koslig tråd eg blei heilt varm inni meg, kjekt å vite at da e så hyggelige folk der ute, sånn at ein virkelig kan flytte til ein heilt framand plass og fortsatt få venner (og ja, eg e på flyttefoten eg også så dette er eit stort tema for meg) lykke te lost, håper på oppdateringer om korleis da går
lost Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2007 Eg synst dette va ein kjempe koslig tråd eg blei heilt varm inni meg, kjekt å vite at da e så hyggelige folk der ute, sånn at ein virkelig kan flytte til ein heilt framand plass og fortsatt få venner (og ja, eg e på flyttefoten eg også så dette er eit stort tema for meg) lykke te lost, håper på oppdateringer om korleis da går ← Takk for det Håper at mange vil ta kontakt. Viktig at vi jenter holder sammen Hvor flytter du fra-til?
Drua Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Dette var jammen en koselig tråd, håper vi får se flere slike. Lykke til alle sammen
Ulva Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 (endret) Takk for det Håper at mange vil ta kontakt. Viktig at vi jenter holder sammen Hvor flytter du fra-til? ← Fra ei lito øy i havgapet til Bergen har veldig blanda følelsa for da, vil jo så klart bo med kjæresten min men e litt rart å flytte fra alt det goe og trygge Endret 16. mai 2007 av Ulva
lost Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. mai 2007 Ingen flere som vet om hvor kontakt annonsene i DET NYE ble av??
lost Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Ingen flere som vet om hvor kontakt annonsene i DET NYE ble av?? Uff, sendte visst to ganger..unormalt med dette nye greiene Endret 18. mai 2007 av lost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå