lost Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Besøkte nettopp mamma og tok med all make up jeg ikke bruker som gave til henne...mesteparten var ubrukt og DYRT. Må innrømme at jeg savner noen av tingene, selv om jeg ikke bruker de lengre.. Er det bare meg eller er det andre også som får følelser for make up, hudpleie produkter osv.. Hehe..
Gjest StockDama Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 jeg får meg ikke til å kaste sminke jeg ikke bruker, i tilfelle jeg skulle få bruk for det en eller annen gang i fremtiden....men samtidig, når det er gitt bort er det ute av hodet mitt =D
Gjest Rosin Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Nei, jeg savner det ikke. Jeg blir snarere irritert for at jeg kjøpte det i utgangspunktet. Flasker og krukker som blir stående ubrukte tar opp unødvendig plass. Jeg vil heller ha få ting som jeg bruker. Nå gir jeg ikke så ofte bort produkter, da jeg er forholdsvis nøktern i innkjøpene. Jeg har imidlertid bommet på en del stylingprodukter til håret, og dette har jeg gitt til venninner i stedet for å kaste. For meg er makeup og hårprodukter ting. Jeg har mer følelser for smykker.
Mediocre Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg gir ikke bort sminke (av hygieniske årsaker) men alikevel samler jeg på den.. Går liksom ikke an å kaste en foundation , jeg kan jo få bruk for den senere! Nå har jeg sikkert to-tre stykker her jeg ikke bruker siden jeg har gått over til mineralsminke. Akkurat det samme med øyeskygger, kjøper ørten av dem (mange i samme farge også) men kaster dem nesten aldri Edit : Ser nå at jeg ikke har svart på spørsmålet i det hele tatt Men nei, jeg savner ikke ting jeg har kastet. Blir heller knyttet til spesielle klær (husker med gru en dag jeg kom hjem fra skolen i 6.klasse og mamma hadde kastet den fine oransje(med sorte flekker på) adidasgenseren min). Endret 16. mai 2007 av Mediocre
Rexina Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg bruker for det meste billigsminke, så for meg er det ikke noe stress å gi bort det jeg ikke bruker. hadde det vært dyrt, hadde jeg som en nevnte, vårt irritert over å ha kjøpt det! Men det billige jeg gir bort, glemmer jeg fort. Jeg har gitt bort en del foundationer, for der bommer jeg ofte, samme med øyenskygge, for jeg kjøper mange i samme nyanser, og da kan jo noen andre få glede av de istedet
Gjest Tanita Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Det er vanskelig å kaste, men ikke å gi bort.
Gjest Frøken Titt Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 (endret) edit: svarte helt feil. hæ? hmm feil tråd. Endret 15. mai 2007 av Frøken Titt
Gjest Frøken Titt Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Jeg liker å gi bort. Elsker det. Folk blir så glade også. Det er viktig :D Men har igjen så det holder da.
Gjest Elastica Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Sminke og hudpleieprodukter gir jeg ikke bort. Jeg bruker faste ting, og har ikke for mye (selv om enkelte vil hevde det!!! ) Sminke har nok en tendens til å bli kjøpt inn selv om jeg ikke alltid vet om det kommer til å bli brukt. (Å gå inn i et stilig parfymeri er som å komme inn i en godteributikk for meg!) Særlig øyenskygger har jeg i hopetall. Morsomt når jeg skal ut og prøve noe nytt, jeg liker å variere.
Gjest Deception Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har sminke og parfymer i hopetall, men bruker ikke halvparten av det, og kunne godt tenkt meg å gi bort litt, men det er ikke mange i min bekjentskapskrets som deler samme interesse. For eksempel bomkjøpte jeg (ble lurt i parfymeriet) en for mørk foundation fra Darphin, og den var temmelig dyr. Jeg har ikke fått meg til å kaste den, men kjenner ingen som har så mørk hud at den kunne være aktuell (jeg er selv medium).
Cottoncandy Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Det er vanskelig å kaste, men ikke å gi bort. ← Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå