Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt anbefalt å bruke fargen "Light" i Bare Escentuals, jeg har en hudtone som er litt mer gultonet enn rosatonet. Jeg bare lurer på om noen kan tipse meg om en god mineralfoundation, som kanskje ikke blir akkurat like blant som BE? Og evnt. hvilken farge vil da være god erstatning for BE sin "Light"? Gjerne en som kan bestilles fra beautybridge, og som ikke smitter av på klær.

Har prøvd pure escentuals, likte ikke det så godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker godt http://www.lilylolo.co.uk/home.php Godt utvalg i farger, billig prøver og rask levering. Er selv mye lysere enn deg og bruker de lyseste fargetonene. det er en veldig drøy foundation, ikke blank som ID eller helt matt, men gir en veldig naturlig hud.

Skrevet

Bestill gratis 3 foundations,1 blush og 1 consealer hos everydayminerals.com

det er delt opp i cool.neutral.warm farger.

like bra som ID bare mineral.12 dollar for en stor boks på 10 gr.

Skrevet

De gratis er 2 gr pr boks.

Skrevet

Følger spent med her, bruker også Light. Er fornøyd med ID, men kunne tenke meg å prøve noe mattere etterhvert...kanskje fra GloMinerals eller noe

Gjest Deception
Skrevet
Følger spent med her, bruker også Light. Er fornøyd med ID, men kunne tenke meg å prøve noe mattere etterhvert...kanskje fra GloMinerals eller noe

De pressede fra gloMinerals er mattere enn de løse, sånn bare for å gi et lite tips.

Skrevet

Men kan de brukes på meg som har tørr hud? Eller er slike greier bare for de med normal og fet hud?

Gjest Deception
Skrevet
Men kan de brukes på meg som har tørr hud? Eller er slike greier bare for de med normal og fet hud?

Jeg har kjempetørr hud, og bruker mineralfoundation on-off (gloMinerals). Om sommeren kan jeg bruke det hver dag uten problemer, men det er viktig å bruke en fet nok krem under, samt peele et par ganger pr. uke. gloMinerals har i tillegg en genial spray som heter gloMoist, som du sprayer lett over den ferdige sminken, og som gir fuktighet og fikserer (nå høres jeg ut som en reklame her. :ler:).

Skrevet

Den sprayen er faktisk genial, også for meg som har en fet hudtype.

Skrevet

Everyday Minerals har 4 forskjellige foundations du kan velge mellom avhengig av hudtype og ønsket resultat. Og du kan bestille en pakke med prøver 3 foundations, 1 blush og 1 concealer. Prøvene er gratis, men det koster 6$ i porto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...