Ibenholt Skrevet 15. mai 2007 #1 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har prøvd å forske litt på dette selv (www.zerozits.com), men velger i tillegg å spørre noen som vet ting bedre enn meg. Jeg fant ikke ut så mye, og ble ikke så mye klokere. For en stund siden var jeg desperat etter ny ansiktskrem, fordi huden føltes tørr og fæl. Samtidig har jeg en del tette porer. Lite kviser, men noen svartinger/talgansamlinger i kinn, panne og på hake. Jeg har vært hos hudpleier, og fått konstatert normal til blandingshud. Men akkurat nå føles den litt stram etter jeg har renset den. Men tilbake til poenget, jeg kjøpte denne Decubal-kremen som rent impulskjøp, men har ikke turt å prøve den enda. Jeg lurer derfor på om noen vet/har merket at de har fått mer uren hud pga denne? Jeg vet den er ganske fet, men har nettopp begynt med Facial Cleanser og Facial lotion fra MD, så jeg regner med at den rette ansiktskremen er siste brikke som må falle på plass. I og med at normal/blandingshud er vanskeligste hudtypen fikk jeg beskjed av hudpleier å prøve meg frem og være detektiv selv. Så det er akkurat det jeg er i ferd med. Men så er det så dyyyrt med Decleor, for der er en krem jeg kunne tenke meg :/ Men jeg er ikke kjent for å bruke lite av produkter, så billig er ofte bra. Så, hvordan er Decubal kremen for ung hud, tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 15. mai 2007 #2 Del Skrevet 15. mai 2007 Om du bruker sterke renseprodukter vil huden alltid kjennes stram ut etterpå. Om du prøver å gå en times tid uten å ta på krem en dag, vil du kjenne at huden din stabiliserer seg tilbake til det som er din normale hudtilstand. Jeg ville forsøkt med en krem med mere fukt enn fett om jeg hadde normal/blandingshud, iallefall på denne tiden av året. Decubal vil jeg tro er heller fet, uten at jeg har sett den eller testet den ut. Hva med å prøve en krem fra Vichy? Du kan få prøver på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 15. mai 2007 #3 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde vanvittig tørr hud i pannen i vinter, i siste desperasjon prøvde jeg denne. Det ble ikke bra, for å si det sånn. Pleier vanligvis ikke få kviser i pannen, men tror denne ble for fet, rett og slett. Brukte den som håndkrem jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå