Gå til innhold

Bilde av Pronovias Semilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en kjole jeg har prøvd, vil ha bildet av den for å titte litt nærmere på den nå i ettertid. Den er fra Pronovias og heter semilla. Har prøvd å finne den, men er ikke så god på sånnt...

Kan noen der ute hjelpe meg??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det denne?

Har du prøvd å søke på Pronovias Semilla i Google bilder?

Skrevet

JA!!! :)

Tusen takk!!

Men her står det at det er en 2005 modell, og på Kristins sa de at det var en 2007 modell?????!!!??

Skrevet

Har hørt om at brudesalonger oppgir feil årsmodell før, så det kan godt hende at det er en 2005 modell...

Fant f.eks. denne linken fra Ditt Bryllup hvor noen i juni 2006 ønsker å selge sin Pronovias Semilla. Vanskelig å tro at det er 2007 modell da.

Så tilfeldigvis også en på finn.no som lignet, men jeg vet ikke om det er Semilla...

Skrevet

Tusen takk for linkene!

Nå skal jeg jammen meg forhøre meg om det neste gang jeg skal dit og prøve den! Det syns jeg faktisk er ganske frekt! Attpåtil skulle hun ha 11400 kr for den!

Hmmm...

Men den på finn.no var i riktig str og den lignet veeeeeldig på semillaen! Jeg har sendt en forespørsel til henne!!!

Tusen takk~Minni~!!!!! Kanskje du har spart meg for tusenvis av kroner!!!

Skrevet

Den var visst blitt produsert om igjen, fordi det var ensåkalt "god modell"! Men da vet jeg jo det at jeg fortsatt kan kjøpe den brukt!!

Jippi!!

Skrevet

Bare hyggelig. Det var forresten en veldig fin kjole :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...