Gjest Cruella Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Har nettopp tatt en ostekake ut av ovnen, så høy og flott, før jeg hadde rukket å skru av stekeovnen flatet den helt ut... :cry: Lisa-Beth **Flere flinke kokker her?** :o
Ruby Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Uff da, men den blir sikkert god alikevel. Litt komisk er det i alle fall!
Jinx Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Jeg lager bare Ostekaker som ikke skal i ovnen .. De er best, og blir alltid meget vellykket.... Men kan skjønne du ble skuffet
Grooo Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Man lager ikke ostekaker i det hele tatt spør du meg, jeg har i alle fall til dags dato ikke smakt en eneste ostekake jeg liker. Ja, jeg er kresen... Men jeg liker mange andre slags kaker da...
Gjest Cruella Skrevet 8. mars 2003 #5 Skrevet 8. mars 2003 Kan bare tilføye at kaken smakte nydelig, med bjørnebær til pynt. :D Har sluttet helt med ostekaker som ikke skal stekes etter at jeg oppdaget amerikanske ostekaker. Det er godt det. Lisa-Beth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå