Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 For det første: jeg har hatt sex Det er første gang på et par år, så jeg er litt happy Men det er litt pinlig, hele greia var litt fjortisaktig; jeg prøvde å avvise ham fordi jeg følte meg litt ufresh etter en dag uten dusj og med legger og bikinilinje tilpasset singellivet (altså uberørt av barberhøvel på lange tider - hvem pokker skulle trodd det faktisk ville dukke opp en fyr når jeg ikke var på utkikk ), men han var ganske pågående, så til slutt klarte jeg ikke la være å pule ham Ingen av oss er ute etter et forhold, men jeg kunne godt tenke meg å treffe ham igjen. Om ikke annet for å vise ham at jeg vanligvis er litt mindre hårete Jeg trenger en litt sjarmerende sms som gir uttrykk for at jeg ikke synes jeg helt viste meg fra min beste side, og at jeg vanligvis er bedre i senga... Noen med gode ideer der ute?
Gjest StockDama Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 "im cleaned shaved and ready for more" ? =p
Gjest TS Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 "im cleaned shaved and ready for more" ? =p ← Ja, kanskje sende den sent en fredag og håpe han er på fylla og litt lettlurt? Eller er det lurere å vente et par uker og satse på å se litt fresh ut når vi treffes til vanlig? Men, selvsagt, blir vanskelig å vise ham at dusken er barbert og trimmet i vanlige sosiale settinger Ting var mye mindre komplisert før han kom og minnet meg på at jeg savner sex
Mediocre Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Eg hugheilar deg av heile mi hoppande blodpumpe, kom lat oss trynsleikja! Den hadde gått rett hjem hos meg :rødme:
Gjest Tanita Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Jeg tror ikke jeg hadde turt å sett han igjen etter å ha vist meg sånn (ubarbert og udusja), jeg hadde nok unnet meg den nødvendige dusjen først... Men du kan jo skrive at du var litt uforberedt sist gang, og om dere skal treffes igjen.
Gjest vimselot Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Bare skriv at: Skal vi ta en kopp kaffe? Er vel ikke verre...
Gjest ~Alwa~ Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Eg hugheilar deg av heile mi hoppande blodpumpe, kom lat oss trynsleikja! Den hadde gått rett hjem hos meg :rødme: ← Genial
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 "pule mer?" KISS ← Du mener han ikke bryr seg om litt hårvekst? Hvor opptatte er menn egentlig av at legger og dusk er trimmet? Jeg tror ikke jeg hadde turt å sett han igjen etter å ha vist meg sånn (ubarbert og udusja), jeg hadde nok unnet meg den nødvendige dusjen først... Men du kan jo skrive at du var litt uforberedt sist gang, og om dere skal treffes igjen. ← Ja, du har rett, jeg skulle jo vært nydusjet og barbert... til mitt forsvar må jeg si at jeg hadde fått en veldig dårlig nyhet noen timer før, og var ganske satt ut, i tillegg til at jeg ble litt forvirret av at han plutselig kom på besøk - jeg skjønte omtrent ikke hva som holdt på å skje før jeg var i undertøyet Tror jeg tar meg et par uker til å gjenopprette stoltheten og lete frem et skjørt som gjør at jeg i det minste kan vise frem de hårløse leggene neste gang vi treffes, så får jeg se om han ser ut til å være mottakelig for sjekketriks, eller om jeg har skremt ham på flatmark
Gjest TS Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Bare skriv at: Skal vi ta en kopp kaffe? Er vel ikke verre... ← Nei, ingen av oss er ute etter kaffe, trenger noe litt mer direkte om en sms skal funke..
Gjest Frances Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Nei, ingen av oss er ute etter kaffe, trenger noe litt mer direkte om en sms skal funke.. ← Kan du ikke bare invitere ham hjem en sen kveld? Han skjønner vel tegninga hvis dere havnet i køya sist gang?
Gjest vimselot Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 (endret) Dumme meg som ikke forstod at kaffe ikke betyr å knulle på nytt... Sorry. Tror dette er en tulletråd. Hvis ts er så forferdelig flau og han er en dust som ville ha en glattbarbert mus, kan hun jo sitte der og vente på at han ringer i hundre år...en slags tornerose? Endret 16. mai 2007 av vimselot
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #13 Skrevet 20. mai 2007 Dumme meg som ikke forstod at kaffe ikke betyr å knulle på nytt... Sorry. Du kan gjerne lese hovedinnlegget før du begynner å bli spydig; jeg spurte etter noe helt annet enn det du kom med, det må da være lov å påpeke? Ellers er det utrolig irriterende med folk som ødelegger andres tråder med å påstå de er tulletråder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå