nynne Skrevet 15. mai 2007 #1 Del Skrevet 15. mai 2007 Skal bestille en time til min mann, og ser at de tilbyr både klassisk massasje og aromaterapi.. så hva velger man? klassisk massasje: 30min: kr 270 45min: kr 330 60min: kr 400 90min: kr 500 aromaterapi 60min: kr 400 90min: kr 500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 15. mai 2007 *opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. mai 2007 #3 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg hadde valgt aroma. Klassisk massasje går veldig dypt, og den gangen jeg tok det ble jeg skikkelig dårlig på kvelden. Enda jeg er vant til fysioterapi. Aromamassasje er mer behagelig! 30 min er altfor liten tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 18. mai 2007 #4 Del Skrevet 18. mai 2007 Til en mann ville jeg valgt klassisk massasje. Min kjære liker å bli massert, men de gangene han har endt opp med aromaterapi, så har han blitt litt grinete av "den klissete oljen som lukter rart". Da er jo aromaterapi litt bortkastet. Dessuten har menn gjerne større muskelgrupper, så det er greit med litt ekstra dyp massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå