Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 http://www.hadsel-online.no/magasin.asp?N=393 Best å ikke informere arbeidsgiver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Enig i det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Er som oftest alltid oppe om natta jeg da... Noen ganger flere ganger også... Ikke så bra for samfunnet... Også er jeg kun 27 år!!! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg også.. det er kanskje forklaringen på hvorfor jeg er så trött på skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Kanskje dere ikke skal drikke så mye vann før dere legger dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Godt tips... Men så er man jo anbefalt å drikke minst 3 liter vann per dag, så hvordan kan man da unngå å bli tissatrengt på natta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er liksom ikke grenser... Men det er klart, har man et problem så har mandet. Jeg synes ikke det er et problem å tisse om natten, og unnværer ikke kveldsteen min av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 8. mars 2003 #8 Del Skrevet 8. mars 2003 To pee, or not to pee that is the question. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. mars 2003 #9 Del Skrevet 8. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå