Gjest Gjest_gjest1_* Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Har kjennt en mann i mange år. Vi har vært venner og har kunnet prate om allt. Nå er vi begge separert og har begynnt å bli kjærester Blir litt forvirret..... Vi har en kjempe god kjemi som venner. Trives veldig godt i hanns selskap, timene bare flyr når vi sitter å kjaser. Synes han er en kjemmpe flott mann og et hærlig menneske men jeg er ikke forelsket i ham. Ligge ikke våken og tennker på ham. han er ikke i tannkene mine hele dagen blir ikke mo i knærne når jeg ser ham (blir bare glad på ein måde ) Lurer på om et slikt forhold er vits å innvestere så mye tid på? Kan det vare, har det "livets rett" når forelskelsen ikke er der? Blir så forrvirret.......... Eller er d bare en "fallskjerm"? Er det noen som har opplevd det samme eller har noen synspkt på det?
Gjest StockDama Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 ta det som det kommer, så ser du hvordan det ender...du trenger ikke gi han din kjærlighetserklæring med det første. kos deg =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå