Rhiakath Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Husker noen disse? Det var flate, retangulære kjeks med enten snickers, twix og andre kjente sjokolader på. Alle kjeksene var pakket inn og puttet i en gul, firkantet pakning. Noen som husker disse som også husker hvem som produserte dem? (Skrev twist i stedet for twix ) Endret 15. mai 2007 av Rhiakath
Arkana Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ja, de husker jeg. Men om jeg husker produsenten er noe annet. *tenker på det knaker*
Cappuccino Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Husker såvidt de kjeksene. Kan det være de samme som produserer sjokoladen, som lagde kjeksen og? Du kan jo maile og spørre: Masterfoods.
Rhiakath Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Kanskje det var Kix de het? Husker ikke hva de het jeg, annet enn at jeg savner dem noe helt forferdelig Har sendt en mail til Masterfoods, er kanskje de som er produsenten.
Rhiakath Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 Bisc & Twix var det de het! (Har nå bestilt på Ebay )
Amanlis Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Litt off topic; I gode gamle dager het Twix Raider. Det var tider det
Rhiakath Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2007 Er ikke Raider den sjokoladen som nå heter Max (eller Maxi eller noe slikt?)? Den er nesten lik som Twix. Sjokolade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå