Gå til innhold

Finnes det fine lenestoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk. Mannen min insisterer på at vi må få oss en "godstol", og jeg vet at det han tenker på er noe av det styggeste jeg vet - nemlig en diger stol som han kan vippe bakover, gjerne med fotbrett som spretter ut. Så før vi får et slikt monster i hus må jeg skynde meg å finne et godt alternativ; nemlig en stol med fint design som samtidig er god nok til at han går med på å se fotballkamp i den. Noen som kan hjelpe?

Jeg er nesten fristet til å si at penger er ingen hindring, for jeg kan virkelig ikke fordraaa lenestoler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Kan ikke skjønne hva du mener? Stressles ikke fint...? :)

Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din.. Jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til, men jeg har faktisk klart å peile samboeren min bort fra det ønsket! Vi endte opp med en goood sofa og to FIRKANTEDE stoler overfor denne.

Da jeg imidlertid var rundt å kikket fant jeg en lenestol som ikke var så værst på BoConcept og en på Bolia, gå inn på nettsidene deres så finner du de sikkert!

Skrevet

Vi har en diiiger rund stol fra ekornes som egentlig er en del av en modulsofa. Vi kaller den for kosehjørnet, og det er det virkelig også :rødme: Vi kan sitte godt tilbakelent og tett inntil hverandre. Ikke i hver sin kjipe lenestol. Skal prøve å finne link...

Skrevet (endret)

...

Endret av Asti
Skrevet (endret)

..

Endret av Asti
Skrevet
Sukk. Mannen min insisterer på at vi må få oss en "godstol", og jeg vet at det han tenker på er noe av det styggeste jeg vet - nemlig en diger stol som han kan vippe bakover, gjerne med fotbrett som spretter ut. Så før vi får et slikt monster i hus må jeg skynde meg å finne et godt alternativ; nemlig en stol med fint design som samtidig er god nok til at han går med på å se fotballkamp i den. Noen som kan hjelpe?

Jeg er nesten fristet til å si at penger er ingen hindring, for jeg kan virkelig ikke fordraaa lenestoler!

Jeg har samme problemet ;) Heldigvis så har vi egentlig ikke plass, så jeg kan fortsatt bruke det som et argument ;)

Skrevet

Jeg likte godt begge Stokke-stolene, så de skal jeg virkelig vurdere. Men kom gjerne med flere tips!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Delta fra Brunstad ser ok ut, ruver ikke noe særlig og er gode å sitte i.
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har et fint mørkeblått MONSTER til salgs billig. :sjarmor: Den har hittil blitt nektet adgang i vår bolig, og bor i kjelleren hos svigers. Håpet er at mannen skal glemme at den finnes.

---så jeg skjønner problemstillingen

Gjest Rosin
Skrevet

På fretex har de ofte gode stoler fra 50-60-70 tallet. Jeg har sett mange jeg godt kunne hatt i min stue. Dersom penger ikke er en hindring, ville jeg ha tatt stolen(e) med til en møbeltapetserer og fått nytt trekk hvis jeg fant en stol jeg likte. Jeg tror det å trekke om en stol fort kan bli mer enn 5000.

Felles for de stolene jeg har sett og likt på fretex er at de er ganske nette, ikke så tunge. Mange av de har også et treparti på armlenen evt hele armlen i tre.

Skrevet
Vi har en diiiger rund stol fra ekornes som egentlig er en del av en modulsofa. Vi kaller den for kosehjørnet, og det er det virkelig også :rødme: Vi kan sitte godt tilbakelent og tett inntil hverandre. Ikke i hver sin kjipe lenestol. Skal prøve å finne link...

Jeg vil gjerne se link :)

Mannen ønsker seg også en sånn en... Jeg liker dem ikke. For det første liker han best de som ser ut som store overdådige bløtkaker som spriker til alle kanter. I tillegg er det veldig asosialt å sitte i hver sin stol. Jeg har hørt at det skal finnes Stressless-sofa, men vet ikke hvordan de ser ut. Det ville løst det "sosiale" problemet.

Håper på mange gode tips her, så jeg har en plan klar til mannen bringer dette på banen igjen!

Gjest Gjest
Skrevet
Mannen ønsker seg også en sånn en... Jeg liker dem ikke. For det første liker han best de som ser ut som store overdådige bløtkaker som spriker til alle kanter. I tillegg er det veldig asosialt å sitte i hver sin stol. Jeg har hørt at det skal finnes Stressless-sofa, men vet ikke hvordan de ser ut. Det ville løst det "sosiale" problemet.

Er det en slik du kaller for stressless-sofa?

Synes denne sofaen med en hvileplass i så ganske god ut.

Skrevet
Er det en slik du kaller for stressless-sofa?

Nei, jeg tenkte på de fra ekornes:

Stresslesssofaer.

Jeg får ikke sett dem i nettleseren min, men håper de ser fine ut. Likte nok ikke den sofaen du hadde link til. Er ganske kresen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...