Christiane_W Skrevet 16. desember 2009 #41 Skrevet 16. desember 2009 Oslo sentrum: Tone-Lise salongen i Akersgata Jeg støpte negler der til jeg skulle være forlover i et bryllup og var veldig fornøyd.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 18. desember 2009 #42 Skrevet 18. desember 2009 eg får neglene mine støpt hos beautypuff i lillestrøm, og de blir innmari fine!! holder lenge gjør de også. Nikkis kommer eg aldri til å gå til igjen ... maken til frekk og sur dame har eg aldrig møtt!!
Gjest megvel Skrevet 18. desember 2009 #43 Skrevet 18. desember 2009 Noen som kan anbefale noen i Kristiansand da?
Gjest Hege Skrevet 5. februar 2010 #44 Skrevet 5. februar 2010 www.studiocaramel.vpweb.no Iallefall for de av dere som bor i Østfold. Er det samme som http://www.studiocaramel.com ? De er i allefall flinke
finnmarkspia Skrevet 19. september 2011 #45 Skrevet 19. september 2011 Hvor i landet bor du? Kanskje noen har tips til dyktige negldesignere der du bor. Jeg vet f eks av både gode og dårlige i Trondheim. Kan du fortelle om gode i trondheim da? Drømmer om fine negler, men e ikke så kjent med sånt. Trenger en flink negledesigner som ikke tømmer pengboka, i Tr.heim :-)
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #47 Skrevet 23. august 2012 Noen som kan anbefalle flinke negldesignere i Akershus området? Bortsett fra Roger på Lillestrøm Torv, kjenner ikke jeg til flere. Please svar noen fort!!! Anonym poster: 4abb94a5c0c740b9c32549a2c26b92a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå