Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 Noen sovet om noen flinke negldesignere i Asker-Drammen området? Jeg har brukt ToneLise i Oslo alle år, men nå har jeg altså flyttet fra Oslo. Hadde vært kjekt å slippe dra helt inn til Oslo.
DDuck Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har hatt både akrylnegler og gelenegler og er absolutt mest fornøyd med geleneglene.. Min erfaring er at akrylnegelene sprakk opp i kantene og knakk lett, mens de jeg har i gele har jeg fylt i nå hver 5-6uke i nesten et år og har ikke hatt et eneste problem med dem! Storfornøyd! men en ting jeg har lagt merke til er at når de forlenger negelen med falsk tupp første gangen de legger på kan neglen bli tykkere... Så jeg ville ha fått satt på neglene 4-5uker før bryluppet slik at du får tatt en refil og filt dem tynnere itilegg til at du får tid til å bli vant med dem og fungere normalt med plutselig lange negler
DDuck Skrevet 8. januar 2008 #23 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Glemte å si at det er noen i Drammen som har et utrolig bra system som heter Proffesionails... Vet ikke helt hvor det er, men hør på en frisørsalong som heter Lock and Roll så vet nok dem det Neglesalongen skal vist hete CityNails. Endret 8. januar 2008 av dinedama
Gjest snazaroo Skrevet 8. januar 2008 #24 Skrevet 8. januar 2008 Glemte å si at det er noen i Drammen som har et utrolig bra system som heter Proffesionails... Vet ikke helt hvor det er, men hør på en frisørsalong som heter Lock and Roll så vet nok dem det Neglesalongen skal vist hete CityNails. Tusen takk. Skal sjekke ut det. Kanskje ta negler som du sier noen uker tidligere, virker lurt det. Ellers klarer jeg vel ikke kle på meg engang alene med plutselig lange negler. Hehe.
Gjest Gjest_mariella_* Skrevet 13. februar 2008 #25 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det var en idè Frey:-) Noen som kan anbefale flinke negledesignere i Akershus (Oslo, Lillestrøm el. omegn.)? Hei,jeg har endel erfaring på dette og kan på det varmeste anbefale Nikkis helse & velvære klinikk i Lillestrøm. Dette er en kjent sted med mange kjente kunder. Lykke til. Innlegg endret. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 14. februar 2008 av lillesky
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #26 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hei,jeg har endel erfaring på dette og kan på det varmeste anbefale Nikkis helse & velvære klinikk i Lillestrøm Dette er en kjent sted med mange kjente kunder. Lykke til. Noen som kan anbefale noen i Tønsberg da? Endret 14. februar 2008 av lillesky
Gjest Gjest_Alvebruden_* Skrevet 13. februar 2008 #27 Skrevet 13. februar 2008 Hva med Fredrikstad/Sarpsborg?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #29 Skrevet 13. juli 2009 Jeg driver med negler i Asker. Mest akryl - meget fornøyde kunder:-)
Miss Sophie Skrevet 27. juli 2009 #30 Skrevet 27. juli 2009 Hva med Fredrikstad/Sarpsborg? Jeg kan på det VARMESTE anbefale Linn som holder til i Fredrikstad. Hun driver i Torvbyen sammen med Studio Freestyler (Frisørsalong). Har gått til henne i flere år og er super-fornøyd. Hun er kjent for å være flink. T.o.m andre negldesignere skryter av henne
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #31 Skrevet 29. juli 2009 Jeg støpte akrylnegler til bryllupet, det var andre gangen jeg prøvde det. Resultatet ble veldig fint, men de satt altfor godt på! Så jeg hadde ikke vært redd for at de skal knekke eller falle av... Jeg bestemte meg for å fjerne neglene før jeg dro på bryllupsreise, pga. jeg syns det er relativit uhygienisk og mindre pent etter bare én uke. Men jeg fikk ikke av mine etter å sittet med neglene i aceton i halvannen time... Da måtte jeg gå tilbake dit jeg fikk støpt neglene, og de måtte file de av med maskin, noe som gjorde veldig vondt da de nærmet seg min tynne negl under. Jeg måtte beholde et tynt lag med akryl og bruke masse neglelakk til min neglen under vokste ut etter to til tre måneder. Så selv om det er veldig fint, kommer jeg nok ikke til å gjøre det igjen.
Gjest Maibruden Skrevet 29. juli 2009 #32 Skrevet 29. juli 2009 Hei,jeg har endel erfaring på dette og kan på det varmeste anbefale Nikkis helse & velvære klinikk i Lillestrøm. Dette er en kjent sted med mange kjente kunder. Lykke til. Innlegg endret. KGs regler. - lillesky (mod) Dette stedet har har ikke jeg hørt noe bra om... Da jeg skulle få lagt negler før bryllupet, fant jeg ut at de virkelig gode negldesignerene (det er mange dårlige!) er fullbooket minst to uker framover. Får du time ganske fort, kan det altså være et "faresignal". Det ordnet seg for meg, men det lønner seg altså å finne noen som er bra en stund i forveien. Jeg gikk forresten hos Astrid på Feminin & Maskulin på Strømmen, hun var flink og servicen var upåklagelig.
Rafi Skrevet 13. august 2009 #33 Skrevet 13. august 2009 Jeg vil anbefale Alles Velvære i Lillestrøm. Der er det en mannlig(!) negldesigner som heter Roger som er superflink!! Sitter selv her med Lekre akrylnegler nå
Mariaaa Skrevet 13. august 2009 #34 Skrevet 13. august 2009 Hiver meg på her.. Jeg har gått fast en gang i mnd og fått støpt negler i nesten 3 år (en luksus jeg ikke kan være foruten lenger ) Jeg har prøvd både gele og akryl, og har holdt meg til akryl de siste 2 årene. Er kjempefornøyd og har faktisk ikke knekt neglene på to år, tuller ikke! Men det er litt forskjellig fra person til person, eller negl til negl bør man kanskje si.. også er det litt avhengig av negledesigneren. Jeg går til ei kjempeflink ei på Blå Lagune i Trondheim! Neglene er ikke veldig ømme dagen etter, man kjenner at noe er gjort samme dag som man har timen, men dagen etter er de som før.. Nå er jeg blitt veldig vant da.. Så hvis man ikke har støpenegler fra før vil jeg anbefale å gjøre dette et par dager før den store dagen for å bli vant til neglene. Og man MÅ ikke ha lange negler bare fordi de er støpt Jeg får alltid min negledesigner til å file de heeeelt ned så lager hun bare en ekstra tykk hvit del på den franske manikyren, så blir det så fint at Og, hvis man vil ha disse av så fjerner de det med et eller annet middel i salongen. Har gjort dette en gang og da ble neglene/fingrene lagt i folie og bløt osv osv.. Så slipper man å må bruke maskin, for det sliter VELDIG på neglene.
Mariaaa Skrevet 13. august 2009 #35 Skrevet 13. august 2009 en ekstra tykk hvit del på den franske manikyren, Mente BRED og ikke tykk
Gjest Siv Anita Skrevet 24. oktober 2009 #36 Skrevet 24. oktober 2009 www.studiocaramel.vpweb.no Iallefall for de av dere som bor i Østfold.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. desember 2009 #37 Skrevet 7. desember 2009 Beautypuff i Lillestrøm.. kjempeflinke på både negler og hårfjerning!!
Supramundane Skrevet 8. desember 2009 #38 Skrevet 8. desember 2009 Så jeg må spørre da, er det noen som kan anbefale noen i Bergen? Jeg lurer også på om det er noen som kan anbefale noen i Bergen?
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 15. desember 2009 #39 Skrevet 15. desember 2009 Jeg lurer også på om det er noen som kan anbefale noen i Bergen? Samme her. Skulle gjerne ordnet neglene mine i Bergen, men finner liksom ikke noen omtaler noen steder.
Bolus Skrevet 15. desember 2009 #40 Skrevet 15. desember 2009 Hei! Noen som vet om bra steder å støpe negler i oslo sentrum/majorstua?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå