Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gi en tilbakemelding på Unbra, da jeg minnes at det var noen som etterlyste det tidligere..

Fikk min i dag, kjøpte en i silikon, og den fungerer SUPERT! Jeg er ikke stor tilhenger av "kløft", men skulle man ønske dette, uten å måtte bruke stropper, må dette være bh-en å kjøpe. Tidligere har jeg gått uten bh under kjoler, topper etc, med når stoffet er tynt synes brystvortene igjennom, og denne hindrer dette, samtidig som den løfer puppene.

Mener å huske at noen synes bh-en ble for plastikkaktig, eller klam - jeg synes den er kjempegod, jeg! Tenkte dette var et "lide for skjønnheten produkt", men i sted glemte jeg at jeg i det hele tatt hadde på meg bh. Å anbefale med andre ord :)

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

*notert*

takker, har vurdert å kjøpe en selv

Skrevet

Har prøvd unbra selv,helt pyton spør du meg.

Man det er vel fordi jeg er nokså stor.

kjøpte den største størrelsen.silke.

Det ble ikke pent og slettes ikke behagelig.

Skrevet

Er det mulig å få tak i denne på butikk ? Litt lyst å prøve den på før jeg kjøper..

Skrevet

TS: hvor stor Bh str. har du?Jeg tror nemlig de egner seg best til små pupper.

Skrevet

Hehe.Jeg bruker 90 c i vanlig bh størrelse :hoho:

Skrevet

Jeg kjøpte som sagt den i silikon...

Når det gjelder størrelse så kjøpte jeg C-cup. Jeg bruker 75C til vanlig, men jeg kan se at for de som er litt større over ryggen, eller er bredere, eller hvordan jeg skal si det, så er kanskje ikke dette tingen. Ikke for de med "glamour-modell" type pupper heller!

Jeg har ikke små pupper, men de er faste og sitter ikke langt fra hverandre, henger e.l.. Tror at man med fordel kan kjøpe en størrelse større enn den man bruker til vanlig, men da forsvinner antakelig litt av "push-up" effekten hvis man vil lage ordentlig kløft. Kanskje...

Jeg får ta med at jeg ikke vurderer dette som noen hverdags-bh, og at jeg kun kommer til å bruke den under kjoler og partytopper som er ettersittende, tynne i stoffet eller begge deler. Håper info var til hjelp, slike vurderinger blir raskt veldig subjektive :)

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Har prøvd unbra selv,helt pyton spør du meg.

Man det er vel fordi jeg er nokså stor.

kjøpte den største størrelsen.silke.

Det ble ikke pent og slettes ikke behagelig.

Hva slags bh-strl har du da?

Jeg har 75-D. Lurer på om de vil funke på meg. :klø:

Endret av Frøken Titt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...