Annie Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor i alledager vil så mange ha sånne sko? Tror aldri jeg har sett noe så stygt noengang!!!
ToveM Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor i alledager vil så mange ha sånne sko? Tror aldri jeg har sett noe så stygt noengang!!! ← De er faktisk gode å gå med
Gjest Deception Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 De er faktisk gode å gå med ← Jeg prøvde Crocs, og likte IKKE hvordan de var på foten. De var altfor brede for min fot, og føltes som billige badesko.
aline Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 må vel bare si meg enig der, jeg synes de er alt annet en lekre, de er ikke søte engang. Har ikke kjøpt og kommer heller ikke til å kjøpe tror jeg, selv om de er aldri så gode å gå i.
ToveM Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg prøvde Crocs, og likte IKKE hvordan de var på foten. De var altfor brede for min fot, og føltes som billige badesko. ← Jeg har veldig bred fot, og ellers problem med å få tak i passelige sko, men det er jo ikke sko jeg går med til byen og slikt da, så det er sånn lett å smette på seg over til naboen, i postkassen, eller rett i bilen på butikken en tur Endret 15. mai 2007 av ToveM
Annie Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 Gode å gå i... Mye som er godt å gå i, men man kjøper det ikke allikevel...
ToveM Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Gode å gå i... Mye som er godt å gå i, men man kjøper det ikke allikevel... ← Er faktisk ikke ofte jeg finner noe som er godt å gå med
wind-up bird Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 sikkert gode å gå i, men de ser ikke ut.. siste skrik i fra crocs er visst mary jane crocs..
viren Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er helt enig i at de er gyselige. Likevel bruker jeg mine (jeg har 2 bar, et til hjemme bruk og et jeg bruker ute) hver eneste dag. Jeg har Mary Jane modellen som jeg bruker på jobb, de er smalere enn Cayman. Jeg hadde neppe kunnet gå på jobb uten crocs, da jeg er høygravid med bekkenløsning. Jeg er utrolig glad for at crocsene finnes, de er fantastiske å gå med! Noen pris for lekreste sko vinner de derimot ikke, men akkurat nå gir jeg blaffen
Gjest Advena Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Jeg synes også de er grusomt stygge, men har likevel kjøpt meg et par. Har store problemer med føttene mine, og er avhengig av å gå med helsesko inne i huset, og sålenge de er gode og bra for mine ben, gir jeg fan i åssen de ser ut.
Infinity Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 De er slett ikke pen, men etter å ha prøvd skoene til en veninne, så måtte jeg bare ha ett par. Jeg bruker de som innesko, og jeg valgte svarte. Jeg kunne nok ikke gått med noen rosa eller knall gule.
Gjest Tanita Skrevet 15. mai 2007 #12 Skrevet 15. mai 2007 Jeg så en mann med slike igår. Velkledd med flotte klær og så hvite crocs... De er ultrastygge og ødelegger hele antrekket! Men de er sikkert gode å gå i noe må det jo være som gjør de så populære.
Tusenfryd Skrevet 15. mai 2007 #13 Skrevet 15. mai 2007 Jeg synes også de er dritstygge og ser ut som de hageskoene de selger på Plantasjen. Men jeg er fascinert og lurer på om jeg skal kjøpe til barnet mitt på halvannet år siden så små ikke så lett lar seg nyttiggjøre slippers - men må ha luftige sandaler. Dog skjønner jeg ikke hvorfor man ikke blir svett med all den plasten rundt foten - selv om det er høl. Selv sverger jeg til gode gammeldagse tresko i alle mulige farger og mønstre. Mange som synes det er ugly også - noe jeg egentlig driter i... Men jeg bruker ikke det fordi "alle andre" har i hvert fall - noe 90% av crocsbrukerne gjør.
Mediocre Skrevet 15. mai 2007 #14 Skrevet 15. mai 2007 De er ikke pene nei, men jeg har et par for det Bruker dem ikke ute blant folk da, bare hjemme. De ser ikke bra ut til noe!
linky Skrevet 15. mai 2007 #15 Skrevet 15. mai 2007 Nei, de ser ikke ut i måneskinn Har ikke planer om å skaffe meg slike nei
Gjest Frøken Titt Skrevet 15. mai 2007 #16 Skrevet 15. mai 2007 Jeg syns heller ikke de er gode, og de er jo bare fuuuula.
Gjest Elastica Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 De er faktisk gode å gå med ← Det hjelper virkelig ikke...
Gjest Elastica Skrevet 15. mai 2007 #18 Skrevet 15. mai 2007 Selv sverger jeg til gode gammeldagse tresko i alle mulige farger og mønstre. Mange som synes det er ugly også - noe jeg egentlig driter i... Men jeg bruker ikke det fordi "alle andre" har i hvert fall - noe 90% av crocsbrukerne gjør. ← Ja, jeg digger tresko. Særlig de fra Eik Treskofabrikk, har i kuskinn og sølv.
FashionySara Skrevet 15. mai 2007 #19 Skrevet 15. mai 2007 de er helt forferdlige. Her om dagen så jeg en hel familie som gikk med dem(i forskjellige farger)
ehv61 Skrevet 15. mai 2007 #20 Skrevet 15. mai 2007 Utseende er ikke alt.de er gode å gå med,spesielt siden jeg har en sykdom som gjør at jeg må ha behagelige sko. etter mange år med jobb hvor jeg stod på murgulv,har jeg hatt mye problemer med rygg og ben,så får heller forfengeligheten komme deretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå