Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt p sprøyte i litt over 1 1/2 år....men glemte å fylle på ny dose i desember 2006.Jeg har ikke fått tilbake menstruasjon enda...og jeg fyllte på ny dose med p sprøyte nå på torsdag.

Hvor stor er sannsynligheten for at jeg kan bli gravid....og hvor lenge må jeg vente før jeg tar en test?

Jeg hadde masse sex i helgen..derfor så lurer jeg.... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Trur heller doktoronline er rette stedet og spørre, meg bekjent er det ikke noen leger som er her på forumet.

Her blir det bare gjetting og antagelser og du lurer like mye etterpå

Skrevet

Dette burde du jo spurt om på legekontoret da du satte den siste sprøyten. Jeg fikk beskjed en gang at om det gikk mer enn 3-5 dager over tiden for sprøyten, burde det tas en graviditets test før neste sprøyte ble satt

Gjest Gjest
Skrevet

ja jeg burde ha spurt legen om det...men glemte det....derfor spør jeg her...om noen har noe erfaring med dette....

Gjest Gjest
Skrevet

Merkelig at ikke de forlangte test av deg før de ga deg sprøyte.

Men test deg nå, i tilfelle du var gravid før du tok sprøyten, og test deg minimum 20 dager etter siste samleie. Helst en test til etter et par uker pga at du får jo ofte ikke mens på sprøyten. Rimelig ille å ende opp som hun som trodde hun hadde forspiset seg på juleribbe, og så var det kynnere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...