La Guapa Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg blir seriøst gal av å tenke på lille Madeleine alene der nede med fremmede. Tenker på henne hele dagen. Jeg surfer på nett og ser alle nyheter i håp om at de skal si at de har funnet henne. Stakkars lille jenta...hvem er det som har tatt deg? Flere som har det sånn? Jeg tenker så mye på foreldrene hennes...stakkars arme mennesker. Jeg har ei lita jente på tre år selv og derfor blir det kanskje ekstra tøft. Føler at tankene mine er der hos lille Madeleine hele tiden. Håper at ingen skader henne, misbruker henne...nei...det er bare ikke mulig at noen kan være så jævelige... Har bare lyst til å gråte...HUN ER JO BARE EN BABY FOR SVARTE!!!!! HATER ALLE PEDOFILE SYKINGER. Jeg blir gal snart...nå MÅ de finne henne... Guapa Endret 15. mai 2007 av Tabby
Gjest Robin Hood Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 man er ikke nøvendigvis pedofil fordi man har kidnappet et barn. Men det er jo en stor sjanse for det. Uansett det er en tragisk sak
La Guapa Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Nå har de gått ut på nett-nyhetene i Portugal og sagt at de mistenker at hun er solgt til en pedofili-ring Å,Gud det er så grusomt... Stakkars lille jenta.
Sahara Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Huff ja, det er helt forferdelig! Bortføring av små, uskyldige barn er absolutt det værste jeg kan tenke meg. Jeg blir så jævlig sint på de ynkelige, grusomme menneskene som ødelegger andres familier!! Det finnes ingen straff som er streng nok for slike mennesker.
Jens Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg føler på meg at de finner henne snart. Følger med hele tiden jeg og, og skjønner ikke hvordan foreldrene hennes holder ut. Stakkars mennesker...
Mamma til 3 Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Helt enig med trådstarter. Den saken har gått seriøst inn på meg også, jeg føler så med den stakkars uskyldige lille jenta og hennes foreldre. Dette må bare være helvete på jord. Jeg tenker på det hele tiden og må også følge med på nettet hele tiden, håper inderlig at de får henne igjen uskadd.
Gjest Bertine Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Dette er tragisk nok en hendelse som skjer hver dag, i Usa alene blir flere tusen barn kidnappet hvert år. Det er forferdelig trist...
Elodi Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Det er helt ufattelig grusomt! Denne saken har godt dypt innpå meg også, og håper av hele mitt hjerte at de finner jenta i god behold! Jeg føler med foreldrene i deres fortvilelse
Donpedro Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Veldig trist sak. Men jeg klarer ikke la være å tenke på alle de barna som aldri får mediedekning, som opplever nøyaktig det samme. Og de er mange. I Afrika, India, Thailand og USA.
L@dy Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Veldig trist sak. Men jeg klarer ikke la være å tenke på alle de barna som aldri får mediedekning, som opplever nøyaktig det samme. Og de er mange. I Afrika, India, Thailand og USA. ← Ja, det har jeg også tenkt på, at det er sååå mange barn som opplever det samme, men som aldri får noen mediedekning. Men, uansett, håper virkelig Madeline kommer hjem til mor og far i livet, og i god behold. Er også veldig opptatt av denne saken og er innom nettaviser ofte for å se om det er skjedd noe. Håper intuisjonen din er riktig Jens, at de vil finne henne snart!
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 Leste at jenta har bursdag imorgen... Stakkars...
Gjest Robin Hood Skrevet 11. mai 2007 #13 Skrevet 11. mai 2007 ja det er tragisk. Men jeg lurer på hva gjør denne saken mer tragisk en andre saker som er helt like hvor barn blir kidnappet ut av soverommene mens foreldrene sover. Burde ikke disse også få like mye oppmerksomhet uansett så er saken veldig tragisk.
L@dy Skrevet 11. mai 2007 #14 Skrevet 11. mai 2007 ja det er tragisk. Men jeg lurer på hva gjør denne saken mer tragisk en andre saker som er helt like hvor barn blir kidnappet ut av soverommene mens foreldrene sover. Burde ikke disse også få like mye oppmerksomhet uansett så er saken veldig tragisk. ← Er vel igrunn ingen som sier at ikke de andre sakene er like tragisk, men det er nå sånn at når en får ett navn og ett bilde knyttet til en sak så oppleves det nærmere og kanskje derfor mer tragisk. Jeg håper det går godt for Madelene og alle barn som opplever dette, er bare helt grusomt og uforståelig.
Gjest Sativa Skrevet 11. mai 2007 #15 Skrevet 11. mai 2007 Jeg klarer liksom ikke å la vær å klandre foreldrene. Går vel ikke fra en sovende unge på den måten, på ferie i et fremmed land? Ellers synes jeg også det er helt grusomt å tenke på stakkars lille jenta.
Gjest Piper Skrevet 11. mai 2007 #16 Skrevet 11. mai 2007 Jeg klarer liksom ikke å la vær å klandre foreldrene. Går vel ikke fra en sovende unge på den måten, på ferie i et fremmed land? Ellers synes jeg også det er helt grusomt å tenke på stakkars lille jenta. ← Blir det bedre av at du klandrer foreldrene? Får jenten det bedre, av at du klandrer de? Tragisk, og jeg håper hun kommer tilrette snart.
Gjest Sativa Skrevet 12. mai 2007 #17 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Blir det bedre av at du klandrer foreldrene? Får jenten det bedre, av at du klandrer de? Tragisk, og jeg håper hun kommer tilrette snart. ← Tror ikke at det blir bedre av at jeg klandrer. Erfaringsmessig vil jeg snarere tro at klandring gjør tingene verre. De har sikkert mer enn nok med å takle sin egen selvklandring.. Men ikke misforstå, jeg tenker masse på foreldrene og får en vond klump i magen hver gang jeg tenker på det. Tråden er ryddet i henhold til KG's regler Tabby, mod Endret 12. mai 2007 av Tabby
Rosalie Skrevet 12. mai 2007 #18 Skrevet 12. mai 2007 Jeg skjønner tankegangen til Sativa godt. Og uansvarligheten til foreldrene gjør ingenting med hvor synd eg syns på jenten, men jeg føler nok litt mindre sympati med foreldrene pga deres uansvarlighet. Ikke bare gikk de ifra sovende barn på et ukjent sted. De gikk fra sovende barn og lot dørene stå på vidt gap!
Sahara Skrevet 12. mai 2007 #19 Skrevet 12. mai 2007 Lurer på om hun lever enda, i dag blir hun 4 år.. Jeg håper virkelig de oppklarer saken, det aller værste må være å leve i uvisshet.
Gjest Peppa Skrevet 12. mai 2007 #20 Skrevet 12. mai 2007 Håper de finner henne snart og at det ikke har skjedd henne noe! Stakkar jente, skulle så gjerne vært der å hjulpet dem å lett etter henne! uffa meg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå