Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg skal snart til København med jobben, og har dessverre kun få timer ledig til shopping. Trenger derfor å planlegge turen litt. Kjenner ikke byen, og blir glad for tips til gode butikker, gjerne butikker med klassisk moderne klær. Og selvsagt, tips til gode skobutikker er genialt!

Er det noen som kjenner byen litt bedre enn meg? :)

Liker godt det danske merket Customized for the crowd. Noen som vet om en butikk som har godt utvalg i dette? Har googlet det, men finner ikke noe.

Et siste spørsmål, er danske merker rimeligere i Danmark enn her? Som fx Marlene Birger og Day, eller ligger det på samme prisnivå?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg ville lagt turen innom Magasin og Illum. Ikke fordi det er så sjarmerende med kjøpesentre, men fordi det er mulig å rekke mye på kort tid.

Her har de godt utvalg av alle de danske merkene, og endel andre. Nederste del av Strøget dersom du er ute etter designgodbitene, og parallellgaten "pisserenna" (Kronprinsensgate, tror jeg) dersom du er ute etter mange små, kule forretninger prismessig i mellomskiktet. Her er det også mange bra skobutikker.

Sjekk ut denne siden for mange bra tips på shopping og uteliv. Et must hvis du liker å være forberedt.

Jeg elsker Køben. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...