Tjorven Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det noen som ser på Camp Molloy her? Synes det går utrolig mye slike serier for tiden og har ikke selv sett det, men jeg er litt nysgjerrig på hva dette egentlig dreier seg om og hvordan dette virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Ta en titt her: http://www.campmolloy.tv3.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Nei, jeg ser ikke på Camp Molloy og vet heller ikke hva det går ut på. Jeg er selektiv på hva jeg gidder å se på tv, også må man jo begrense seg også. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har sett litt på det. Jeg synes det er spennende, dette er ikke for hjernedøde øldrikkere, dette er villmanns-tv på sitt beste. Og så kjenner jeg meg litt igjen. Se på det hver dag? Nope - men når anledningen byr seg. De skal visst sende hele uken i reprise på søndag ettermiddager - og det er jo magert perfekt på en sliten søndag med dårlig vær da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Har sett alle episodene til nå, kjenner ei som er med der. Må si at dette er mye morsommere å se på en BB og slikt, dette er jo spennende!! Samme med 71 grader nord, når de konkurrerer og må jobbe hardt for premien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg ser på jeg da, mye heller dette enn Big Brother og Temteion Island. Synes de får reelle utfordringer, og jeg tror at den som vinner her, fortjerner det. Så jeg glor hver dag, hehe. men men noen svakheter må man ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Nok en versjon av drittsekk tv :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 10. mars 2003 #8 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har ikke sett på camp molloy. Synes hele konseptet virker kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå