FantasDick Skrevet 16. mai 2007 #21 Skrevet 16. mai 2007 Bakfra eller "misjonæren", bare med beina mine på skuldrene hans. Oh yes.. Eller han ligger på siden, jeg på ryggen med beina over hoftene og skulderen hans - eneste stillingen jeg har en liten sjans til å få orgasme. Meg oppå er talentløst, skjønner ikke poenget. Jeg blir sliten, det er teit og lysten forsvinner som dugg for sola.
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mai 2007 #22 Skrevet 17. mai 2007 jeg på ryggen med beina over hoftene og skulderen hans ← denne er kjempegod, men han gnir så inntil klitten i denne stillingen og jeg vil ikke komme sånn. klittorgasme gjør vondt etterpå og jeg blir hostil og vil ikke mer noen andre som stresser med dette? jeg skulle ønske det ikke var sånn for det er jo kjempegodt når han bånner og hamrer slik på livora
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 17. mai 2007 #23 Skrevet 17. mai 2007 Jeg liker best å sitte øverst å ha kontollen, men det er gså deilig å bli tatt bakfra mens jeg ligger på siden med det ene benet over hans hofter
Cowgirl22 Skrevet 19. mai 2007 #24 Skrevet 19. mai 2007 Jeg liker best å sitte oppå.. Da kan både jeg og han styre litt.. Så liker jeg også veldig godt "misjonær" med beina på skuldrene hans som nevnt tidligere. Noen ganger kan den være litt vondt da han bunner meg litt hardt, mens andre ganger er det bare WOW..!
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2007 #25 Skrevet 19. mai 2007 Er så mye jeg liker, men den gode, gamle "misjonæren" er vel fremdels favoritten. Jeg liker å kunne ha øyekontakt, mer avansert er jeg egentlig ikke i behov for å være allitd.
Jalp Skrevet 19. mai 2007 #26 Skrevet 19. mai 2007 OK...skje heter den visstnok. Vi ligger begge på siden og jeg bakerst. På den måten får jeg akkurat riktig vinkel på pikken som treffer g-punktet til frua. Eller hvis hun ligger på ryggen med ei pute under baken, og jeg ligger på siden og får omtrent samme penetrasjonsvinkelen som treffes diverse sweetspots der inne i fuktigheten. En kjappis kan være best hvis hun står med fronten eller ryggen opp mot en vegg. Det blir uansett best hvis man ikke planlegger noe. Spontanitet er bare sååå viktig. Gjøre det som det føles godt, der og da.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #27 Skrevet 20. mai 2007 Jeg liker også veldig godt misjonærstillingen. Da kan vi kysse mens vi elsker. Veldig erotisk og opphissende å kysse........ Deilig!
Lestat Skrevet 20. mai 2007 #28 Skrevet 20. mai 2007 Den helt klare favoritten her i gården er å bli ridd. Å ha ei villkatt på toppen som kan bruke musklene, samtidlig som man har adgang til å kose med et par pupper er bare topp. En god nummer to er misjonæren. Da styrer man litt mere selv, og det er litt enklere å kline samtidlig.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #29 Skrevet 20. mai 2007 . Meg oppå er talentløst, skjønner ikke poenget. Jeg blir sliten, det er teit og lysten forsvinner som dugg for sola. Pussig egentlig. Med en lang onanikarriere så vet man jo eksakt hvor man skal gni seg mot noe for å få orgasme?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #30 Skrevet 20. mai 2007 Pussig egentlig. Med en lang onanikarriere så vet man jo eksakt hvor man skal gni seg mot noe for å få orgasme? Det vet "man" alldeles ikke! I så fall er "man" uvitende om hvor forskjellig kvinner er. Noen kommer bare ved å gni klitten litt, andre kommer aldri! Å sitte oppå er for meg totalt nedtur. Kun stress og ingen nytelse. Når min kjære i tillegg behøver tempo så er det helt dødfødt.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #31 Skrevet 21. mai 2007 Liker best å sitte oppå, gjerne at han setter seg opp slik at vi kan kysse og ta på hverandre. Dessverre er dette stillingen kjæresten får minst ut av Han sier likevel at han liker det fordi han ser jeg liker det, men gleden ved denne er likevel forsvunnet for meg... Sammen nåværende kjæreste er derfor misjonæren favoritt.
ladypisces Skrevet 17. november 2007 #32 Skrevet 17. november 2007 jeg liker stillingen hvor jeg ligger på magen med bena samlet og han trenger inn i meg bakfra. det er sinnsykt deilig spesielt hvis han legger seg helt intill meg slik at jeg kjenner tyngden hans og han stønner in i øret mitt <3
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #33 Skrevet 17. november 2007 Jeg liker best misjonær, hvor jenta trekker beina skikkelig opp og bakover. Da blir hun vel vid som en låvedør i en slik stilling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå