Gjest Uanstendig! Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er en meget anstendig dame! Jeg har orden på ting og folk omkring her vet at jeg er en dame med sans for orden og liker at man skal være anstendig! Jeg har barn og barnebarn, mannen døde for noen år siden, og da velger jeg ikke få noen ny. Det ville vært feil! Men av og til liker jeg å være litt annerledes, sånn som nå, så sitter jeg her på Kvinneguiden.no. Har selvsagt data selv, og har hørt fra mine yngre venner at dem bruker å være her. Altså jeg er ikke kjempegammel altså, men gammel nok til at jeg kanskje ikke skulle sitte her, føler jeg. Vel, her er saken: Jeg bruker ofte å få besøk av en gammel arbeidskollega av min avdøde mann. De jobbet tett sammen, var veldig gode venner og han var stadig å se i kontoret her hjemme hos min mann. Men nå har han altså begynt å besøke meg. Og jeg mener han kanskje har et øye til meg også. Ungene mine har flyttet ut, så jeg har hele det store huset kun for meg selv. Og i går kom han altså. Den vennen vår! Vi hadde en fin samtale, jeg tok frem et glass Cognac til både meg selv og han. Lenge siden jeg har drukket Cognac så jeg ble vel kanskje litt rund i fletta som man sier det. Vel det ene ble til det andre, og så ligger vi der i sengen sammen, nakne. Han tar seg godt av meg, behandler meg som en gudinne. Men siden jeg er litt bedugget av alkohol, så gjør jeg noe jeg aldri har gjort før. Jeg putter hans penis i min munn. Og holder på med det så lenge at han får orgasme! Jeg er så uvel idag, svimmel og rar. Hva har jeg gjort? Jeg kan da aldri gjøre noe sånt? Tenk om de andre får nyss i dette. Har jeg gjort noe ekkelt og slemt? Jeg får så mange tanker og stemmer i hodet mitt nå. Jeg har tatt meg en paracet og vil legge med nedpå etterhvert. Men ville bare lufte tankene mine her først. Takk for at dere ville lese dette. Vennlig hilsen (U)anstendig.
trønderrock Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ikke noe å skamme seg over dette vel? Kos deg heller med minnen far natten du! Tenk å bli behandlet som en gudinne... Ikke skam deg, gjenta det heller ved en passende anledning du
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Du har da ikke gjort noe galt, nyt denne manne som behandler deg som en gudinne. Skulle ønske det var meg jeg. Lykke til videre!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jeg syntes at du skal fortsette å utfolde deg med denne gode vennen din. Du har ingen forpliktelser å ta, husk det! Menn som behandler deg som en gudinne vokser ikke på trærne, så la deg høste av godene som faller ned på deg :o)
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Ja dette må du nyte, du er virkelig heldig som har møtt en slik mann. Pass godt på han.
Gjest Labellamia Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Kos deg og nyt det :danse At du har barn og barnebarn betyr ikke at du ikke skal nyte livet og sex. Du er faktisk en kvinne som har sitt eget liv ved siden av ungene, og det livet er ditt og ingen andres. Tenk så deilig hvis dere fikk et forhold sammen NYT DET I FULLE DRAG. Og oppdag sex som du aldri før har hatt.
Gjest uanstendig Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Tusen takk for gode ord! Jeg kjente hårene reiste seg på ryggen når jeg leste hva dere har skrevet. Så godt å føle at man ikke har gjort noe ekkelt og upassende! Vennlig hilsen Anstendig, men alikevel uanstendig -og stolt av det!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Må bare svare jeg også, og som alle de andre her. NYT DET...
Grønt blad Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Kos deg! Sex er sunt ← Skriver under på denne! Nyt det! Du er heldig som har en som behandler deg som en gudinne! Selv om du har barn og barnebarn så betyr ikke det at du ikke har lov til å ha det bra:) Kos deg, du;)
Gjest Professor Karl Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Det er en typisk oppfatning av mange kvinner at det å utfolde seg sexuelt er uanstendig. Det kommer med den tradisjonelle norske snill pike oppdragelsen spesielt hvis du er 40+. At du er mor og kanskje også bestemor forsterker bare disse linjene. Blant dagens unge så er slike linjer blitt mer og mer utvisket. Jeg mener at det bare er bra. Ikke bry deg om hva som er uanstendig eller anstendig. For det er hva andre mener om deg. Tenk heller over hvordan du vil oppfatte deg selv. Hva vil du gjøre for at du skal få det godt. Det er veldig klassisk at mødre og bestemødre tenker mye på sine barn og glemmer helt seg selv. Du er fortsatt kvinne og har en seksualitet som må taes vare på. Utforsk den gjerne. Du setter selv grenser for hvor du vil. Ikke bry deg om andre.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Hei ! Må bare henge meg på de andre. NYT livet mens du kan. Det å ha et rikt kjærlighetsliv og en god seksualitet går ikke på bekostning av din rolle som mor og bestemor. Seksualitet er ikke uanstendig uansett om du bruker munnen eller andre metoder for å tilfredstille hverandre. Husk dette er noe fint DERE to har sammen som ingen andre har noe med. Du har bare fått ETT liv. Alle her inne unner deg dette. Kos deg og LYKKE til !!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 PS.. Det er helt normal å ha munnsex...... Jeg har det hver gang jeg har sex og jeg er midtveis mellom 40 og 50....
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2007 #14 Skrevet 18. mai 2007 Hei TS. Hvordan går det ??? Har dere hatt noe mer kontakt ???
Jalp Skrevet 18. mai 2007 #15 Skrevet 18. mai 2007 Men...i all verden kvinne?? Hvorfor skal ikke du kunne høste litt av livets saftigste frukter? Rett deg opp, fram med brystkassa, løft blikket og forsyn deg. Det er ikke mye som er mer attråverdig enn en "anstendig" dame som er ærlig i forhold til egen seksualitet.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mai 2007 #17 Skrevet 19. mai 2007 Å ha munnsex er da ikke noe å skamme seg over! Innenfor seksualitetens verden finnes ingen grenser - her gjør en det en selv og partneren har lyst til, som begge føler er rett, og deilig. Jeg synes du bør være glad for din opplevelse. Kanskje du har fått deg en elsker, en potensiell partner, eller kanskje du bare har knyttet nye bånd til en god venn. Uansett, jeg synes det er flott at eldre kvinner ikke gir opp noe så deilig som sexlivet. Ønsker deg lykke til videre. klem fra meg til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå