Gå til innhold

Medisinkonsulent

chanell

Anbefalte innlegg

Om hvordan utdanningen er, hvordan lønnen er, og hvilken jobben er og jobbmulighetene? Er veldig nysjerrig på det studiumet, men føler at jeg vil vite mer før jeg eventuelt kan ta en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosin

Hvor kan du utdanne deg til dette da? Har du tenkt på en spesiell skole og lest studieplanen. Hva sier skolen at utdanningen skal sette deg i stand til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også litt nysgjerrig på hva dette faktisk er. Jeg har aldri hørt om medisinkonsulent, og det har nesten ikke google heller (1 treff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke mener legemiddelkonsulent???

Det er i såfall bare ett 1/2 årig kurs du tar på privatskole. Grunnkurs medisin er også ett stort pluss...

Har en veninnne som jobber som det, hun har akkuratt byttet jobb (har ca 3 års erfaring fra bransjen) og har vel en lønn på rundt 500.000 + firmabil + diverse tillegg. Men du må belage deg på sinnsykt mye reising, veninnne min hadde over 100 døgn på hotell i fjor. Det er ikke en type jobb som er enkel å kombinere med barn, da det er mye reising på kongresser, seminarer ol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selfølgelig jeg mente jo legemiddelkonsulent :hoho:

Er nysjerrig på det yrket, å er allerede utdannet innen helse, så leter etter noen for å utvide horrisonten. Har lyst på et bedre betalt yrke, en mere interessang jobb osv..... men så mye reising da, jeg har jo barn.. huff. Vet jo heller ikke om utdanningen er ettertraktet, om det er lett å få jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...