-Alvildebrud- Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Holder på å bli gaaal her . Jeg vasker det (luggen/håret) ikke spesielt overdrevent - annen hver dag. Tar ikke i hodebunnen med fingrene. Har generelt bra hygiene Hvorfor har jeg fett hår i luggen og hvorfor bare på den ene siden??? Kjemperart!! I dag tidlig vasket og vasket og vasket jeg (forøvrig med en heelt vanlig shampo).... Men nå, bare timer etter, er den like fet!
razmatazz Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 :klø: Ja det hørtes merkelig ut. Har du prøvd en shampo for fett hår?
~white lady~ Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Har hørt det skal hjelpe å ha litt talkum (babypudder) i håret for å gjøre det mindre fett. Men har ikke prøvd det selv...kanskje du skulle bytte til en annen type shampoo? Spør en frisør.
Gjest Blanca Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Tar du mye på håret ditt? Drar i luggen titt og ofte? Jeg har lugg, og det samme problemet selv, og jeg er ikke oppe i hodebunnen. Mistenker det at jeg stadig vekk er oppi med fingrene som gjør den strimete og fortere fet. Jeg synes det hjelper med tørrspray i luggen som jeg børster ut.
Titta Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Tar du mye på luggen i løpet av dagen? Jeg har også fått dett problemet etter at jeg klippet lugg for en stund siden. Har funnet ut at jeg mer eller mindre ubevisst tar mye i luggen i løpet av dagen- den detter ned i øynene mine hele tiden og da ender jeg opp med å ta på den. Jeg har kjøpt meg en tørrshampo, og det fungerer faktisk ganske greit. Er jo bare luggen som er fet, og vil helst slippe å vaske håret hver dag. Sprayer+børster luggen og vips ser den mye bedre ut. Ikke 100% fornøyd med tørrshampoen, synes håret mitt blir litt grått. Men sambo sier han ikke ser det, så kanskje det bare er jeg som er kritisk. Uansett, etter en liten runde med tørrshampoen ser luggen hvertfall ikke fet ut lengre og føles hvertfall nesten som nyvasket. Er gjerne verd et forsøk? Ellers, som de andre sier, hør med frisøren din. Kanskje du burde bruke en annen shampo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå