LaToya Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Hei ! Hvilket mobil selskap mener du er best og hvorfor ? Jeg har Telenor og har vurdert å bytte til Netcom, men hvordan er dekningen til Netcom ? Er disse talk abn. bra ?
L@dy Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Min erfaring er at Telenor har best dekning "i utbredte strøk". Men så lenge du er i byer el. "tettsteder" så tror jeg ikke det spiller noen rolle. En onkel av meg kjøpte NetCom ab for å bruke det på hytta. Dette var på fjellet på vestlandet. Og der var det ikke dekning i det hele tatt. Han byttet til Telenor og da fungerte det fint. Men dette var riktignok noen år siden så det kan jo bli bedre med NetCom der nå. Om det er noen "spesielle" steder du skal bruke mobilen din så vil jeg anbefale deg til å ta kontakt meg begge de operatørene for å spørre de hvordan dekningen er der. Jeg kjenner ikke til NetCom`s talk ab, så det kan jeg ikke si noen ting om. Men om det er prisen er veldig vesentlig avgjørelse så kan du bruke internett for å finne det beste ab tilpasset ditt behov. Du kan gå inn på "mobil kalkulator" og finne det beste ab her: http://dsweb4.dinside.no/spage/02/calc.sht...mobilkalk.shtml
blå Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Jeg skal ikke si noe om hvordan det er i dag, men for ca tre-fire år siden bytta jeg fra Netcom til Telenor, og det var fordi Netcom var meget ubehjelpelige når noe var galt. Da jeg f.eks skulle bytte telefon så var det nesten umulig for meg å kunne beholde samme nummer......den idioten jeg handla med satte Netcom i dårlig lys, og jeg gikk over til telenor. Jeg har ennå ikke hatt noen problemer med Telenor ennå, men om det er best vet jeg ikke.
Steggen Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Dekningsmessig er dei nok ganske like i det store og heile. Telenor Mobil har nok færre kvite flekkar enn NetCom og lokalt kan det vera NetCom som er best. Har du hus/hytte/feriestad eller anna der du MÅ ha dekning må du høyre med andre i det aktuelle området. Helst teste med ulike abonnemnet samstundes. Har opplevd, denne veka, at tilsynelatande like forhold (basestasjon på samme staden og fastmontert hytteantenne) gav ulikt resultat når eg prøvde å ringe.
Gjest Duchess Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 Jeg bytta fra NetCom til Telenor fordi Telenor har endel tilbud på kontantkort som NetCom ikke har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå