Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er på jakt etter et salongbord. Det jeg ønsker meg skal være kvadratisk (ca 1 m hver side?) og relativt mørkt tre. Ikke "sort-mørkt. Det skal også være veldig enkelt i utforming. Er det noen som har ett godt tips? Jeg var rundt på noen butikker i helga, men fant ikke noe slikt jeg kunne tenke meg. Jeg fant ett som var ganske fint, men det hadde alt for lys farge (eik)
kitekatt Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg vet ikke om det overhodet er noe slikt du ser etter, men kom bare umiddelbart til å tenke på dette. Det finnes i kvadratisk også Manila sofabord Endret 15. mai 2007 av kitekatt
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Jeg fikk desverre ikke opp noen link.. Glemte forresten å nevne ett viktig krav: ikke glass!
kitekatt Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg fikk desverre ikke opp noen link.. Glemte forresten å nevne ett viktig krav: ikke glass! ← Har endret linken nå. Det er mange andre bord på skeidar som er i mørkt tre og som jeg vet de også har i kvadratiske. Bl.a. India (på samme siden som jeg linket til) det har jeg selv, men ikek det kvadratiske da, men en venninne har det. Men du vil sikkert ha noe enklere kanskje Det var endel ganske enkle der og. Du kan jo ringe de og spørre om det finnes i kvadratisk selv om det ikke er avbildet. For jeg har SETT flere av de og kjenner personer som har kvadratiske bord i seriene fra Skeidar. Edit: Her var det kvadratiske...men det var kanskje for lite når jeg tenker meg om...men en venninne bruker det som salongbord da...Kvadratisk bord Endret 15. mai 2007 av kitekatt
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Takk for forslag, men de er nok litt for små. (bør være minst 90 cm sider) Jeg vil heller ikke ha krummede stetter eller metall. Kun tre. Og definitivt ikke nagler. Takker for alle hygglige forslag, men er fremdeles på utkikk.. Endret 15. mai 2007 av Aurora Vaniljesaus
Gjest Frysepulver Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har Manilla småbord (70x70) som hjørnebord og et Manilla sofabord (90x90) som sofabord. Sofabordet er stort Koster rett i underkant av 2000, men jeg fikk mitt for 1500 fordi det var utstillingsvare Jeg kan ikke fordra avlange, høye sofabord, så jeg var fantastisk glad da jeg fant dette
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Jeg vil gjerne ha et lavt bord, ja. Ikke høyt, men stort (altså overflaten). Manillabordet er som sagt absolutt ikke hva jeg er ute etter. Jeg vil ha noe langt enklere og rettere. Men igjen: takk for alle hyggelige svar
Gjest -eline- Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 IKEA Stockholm er vel kanskje ikke mørkt nok?
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 (endret) IKEA Stockholm er vel kanskje ikke mørkt nok? ← Det er i alle fall svært lite kvadratisk Men ellers takk for forsøk på å hjelpe Endret 16. mai 2007 av Aurora Vaniljesaus
Gjest -eline- Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Det er i alle fall svært lite kvadratisk ← Hum? 90*90 cm ikke kvadratisk?
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Hum? 90*90 cm ikke kvadratisk? ← Ups..
Gjest TaraTarantell Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jeg har Manilla småbord (70x70) som hjørnebord og et Manilla sofabord (90x90) som sofabord. Sofabordet er stort Koster rett i underkant av 2000, men jeg fikk mitt for 1500 fordi det var utstillingsvare Jeg kan ikke fordra avlange, høye sofabord, så jeg var fantastisk glad da jeg fant dette ← Det har jeg også sett på, men hvordan blir det seendes ut i hjemmet? Litt redd for at et sånt bord skal gjøre det alt for gammeldags, men det er jo skjønt da. også har jeg tå sånne hyller fra ikea http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...productId=11305 passer dette treverket til det bordet eller blir sånt helt feil "matching"? Endret 16. mai 2007 av TaraTarantell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå