Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ganske ny på ebay og dum som jeg var bydde og vant jeg på en kjempefin veske. Ikke noe problem i seg selv men selgeren har ikke paypal, noe jeg ikke sjekket på forhånd:sur:

Nå har jeg mast på den stakkars selgeren med flere mail og hun prøver så godt hun kan å forklare meg hvordan jeg skal sende pengene.

Jeg skal visst betale med postal order, noe jeg ikke skjønner noe av i det hele tatt. Når jeg trykker på "pay now" kommer en adresse opp. Jeg har lett og lett med finner ingen god forklaring på ebay sine sider.

Her er den siste mailen, håper virkelig noen kan hjelpe, det er snakk om lusne 4 pund og det er det som gjør det ekstra irriterende.

Oh lol that's ok, I was the same when I first started using ebay.

Ok you can send payment to the following address: xxxxx

Send either your postal order or a cheque then I'll post you your item as soon as I get it.

Endret av Sniff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du får vist hele mailen i råtekst kan du se IP-adressen mailen ble postet fra. Dersom den matcher med adressen (http://www.geoiptool.com) er det mindre sjanse for at det er svindel, siden svindlere ofte poster via hackede maskiner. Som ukraineren som ville selge meg støtdemper og postet fra en ny windows-maskin i USA hver gang…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...