RoadQueen Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Jeg er på jakt ettter bryllupskakefat i to etasjer, men slik at etasjen over ikke går gjennom kaken under... Har trålet en haug med Jernia og kjøkkenutstyrsforretninger uten respons - noen som kan hjelpe?
Fakse Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Min erfaring er at vanlige kjøkkenutstsyrsforetninger ikke fører kakefat i det hele tatt. Fant ett i plast hos Panduro, det er tre etasjer, men den øverste kan tas av. Men her går stanga gjennom kaka som står nederst. Ellers finnes de rådyre utgavene i spesialforetninger der restauranter og storkjøkken handler inn. Her i Tromsø var det Lindrup Martinsen. Da får man fat både i plast og metall, og de kan bestille inn mye fint....men det er selfølgelig svindyrt. Regn med fra 1000,- og oppover. Mange har før tipset om at bakerier leier ut kakefat, men dette hadde ikke jeg noe hell med, for de leier i alle fall ikke ut i Tromsø.
Imax Skrevet 8. mars 2003 #3 Skrevet 8. mars 2003 fikk ordnet lekkert og praktisk kakestativ fra Rannei. Alt ble ordnet på mail og post... Har ikke lenken på denne siden, men søk, for jeg fikk tipset her inne.
Elise Skrevet 10. mars 2003 #4 Skrevet 10. mars 2003 Heisann RoadQueen!!! Se på : www.dinkake.no Jeg har akkurat bestilt kakefat på denne adressen, og jeg ser hun bruker kakefat som ikke går gjennom kaka under. Det er et kakefat i tre etasjer, men det går sikkert an å ta bort den ene... Du får ha lykke til Elise
RoadQueen Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2003 Takk for alle tips - jeg klarte å finne kakefat; eller kakestige som det heter og har fått bestilt dette på nett fra Aperitif.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå