Kayli Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Fra tid til annen finner jeg noen dyr som likner små biller i huset. De er svarte med et brunt bånd over ryggen. Jeg har funnet dem på kjøkkenet, på badet og i stua. De "opptrer" enkeltvis, ser aldri mer enn en om gangen. Hva er dette slags kryp og hvordan blir jeg kvitt dem? Kan det være melbiller?
Mie Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Sannsynligvis har du fått fleskeklanner på besøk. Ingen grunn til panikk hvis det bare dukker opp en og annen, men kommer de i hopetall er det greit å få noe gjort. Når jeg finner en slik gjest på kjøkkenet er det uansett motivasjon til å sette i gang støvsuging av skuffer og skap, samt sette alt av tørrvarer i tette bokser.
Kayli Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Ok - takk, Mie! Blir skap- og skuffevask i nærmeste fremtid!
Mie Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Småkryp liker fuktighet, så vær forsiktig med vaskingen - å støvsuge skuffer og skap er bedre. Husk å kaste støvsugerposen etterpå.
Kayli Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Ok, skal huske på det. Vi har forresten sentralstøvsuger. Bør jeg tømme den etter rengjøringen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå