Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #21 Skrevet 19. mai 2007 Nei, alle gror skjegg til langt ned på magen og fletter dem i små fletter. Og de har sikkert et lite utvalg i dameundertøy i fengselet slik at en må være dame for de andre, på rundgang altså... *smiiil*. Han blir sikkert glattbarbert og sminket opp...
Gjest lillebøll Skrevet 19. mai 2007 #23 Skrevet 19. mai 2007 Haha, ja gjem bort alt skarp for alle i fengsel er knivmordere
Gjest Tanita Skrevet 19. mai 2007 #24 Skrevet 19. mai 2007 Hva tror dere de spiser med i fengsel da, fingrene? Og at alle har langt hår og skjegg? Hva mer tror dere at de ikke har? Dette var litt gøy...
Gjest Randolph Skrevet 19. mai 2007 #25 Skrevet 19. mai 2007 Hva tror dere de spiser med i fengsel da, fingrene? Og at alle har langt hår og skjegg? Hva mer tror dere at de ikke har? Dette var litt gøy... Hva de har og ikke har er jo så mye vet du. Fengselsledelsen har jo som mål å prøve å omvende de kriminelle mennene og få dem til å miste denne typiske macho/kriminelle stilen. F.eks er det mange som har søkt om å få ha puddel på cella, og det liker jo ledelsen da. Ellers abonnerer f.eks. en mann på Norsk Ukeblad og en annen på Hjemmet, og så bytter de da vet du, utveksler strikkeoppskrifter etc. De legger kabal, barberer leggene, sminker seg litt, ordner opp i klesskapet (strømper for seg, lårkorte skjørt i den hylla, kjoler dit osv.), stryker klær, ser på Glamour på TVNorge osv. osv. Og slik går nu dagajn som nordlendingen sa... Kanskje kommer han på nabocella innom på besøk på kvelden en gang i blandt. Da sitter han på fanget til han andre da vet du, koser litt og småsnakker sammen... Kan jo hende de blir kjærester også, hvem vet...
Gjest Randolph Skrevet 19. mai 2007 #27 Skrevet 19. mai 2007 Skulle kona eller en besøkende smugle inn ei fil i bløtkaka, ja så blir denne KUN brukt til å file neglene med!
Gjest Randolph Skrevet 19. mai 2007 #28 Skrevet 19. mai 2007 Hahahha, in your dreams... Jeg synes innlegget ditt over var morsomt, og jeg håper ikke du oppfattet inleggene mine som en slags utdriting av deg altså. Dumt av meg å quote der, for det var egentlig ikke ment som et svar til ditt innlegg, men bare en fortsettelse i samme duren. Morro å fantasere litt...
Gjest Tanita Skrevet 19. mai 2007 #29 Skrevet 19. mai 2007 Jeg synes innlegget ditt over var morsomt, og jeg håper ikke du oppfattet inleggene mine som en slags utdriting av deg altså. Dumt av meg å quote der, for det var egentlig ikke ment som et svar til ditt innlegg, men bare en fortsettelse i samme duren. Morro å fantasere litt... Tihi, joda sant det!
Annie Skrevet 19. mai 2007 #30 Skrevet 19. mai 2007 Pokker at jeg barberte BEGGE leggene mine 16 mai... Mannen skal jobbe nattskift til uka og hadde jeg hatt en hårete legg og en glatt så kunne jeg latt som om han var hjemme.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå