Gjest rar Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Trenger ny foundation, kan du anbefale en? Kriterier: - Må kunne kjøpes i vanlig butikk - Ikke mineralfoundation - Litt billig Helst må den være ikke-komedogen, altså ikke tette til porene og gi urenheter osv. Bare bra hvis den ikke har SPF og. Grunnen til at det ikke skal være mineralfoundation, er at jeg skal kjøpe det når isadora mineral makeupen kommer til Norge, trenger bare en midlertidig en til da.
Gjest rar Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Har noen prøvd Revlon New Complexion foundationen? Det står på hjemmesiden deres at den ikke tetter porene nemlig, så den høres bra ut.
kitekatt Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Denne fra Maybelline er faktisk veldig god. Ifølge http://www.zerozits.com/Articles/acnedetect.htm#inglist skal den være ikke komedogen (har lest det på siden, var derfor jeg kjøpte den når jeg var blakk, men finner bare ikke igjen det på siden der nå). Jeg merket ihvertfall ikke særlig forskjell på den og andre vanlige foundations (ikke mineralfoundations) Søkte litt generelt på nettet, og det virker som de fleste foundations fra Maybelline kan skilte med at de er ikke comedogene og dermatologisk testet Endret 14. mai 2007 av kitekatt
Gjest rar Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Takk for tips kitekatt Foundationen jeg bruker nå er fra Maybelline, den der Pure.Makeup-saken. Men synes den er veldig oransje! Og fargen som var lysere så så rosa ut. Så jeg er ikke så imponert over Maybelline sine foundation-farger. Men skal sjekke den du linker til i morgen da, så får vi se Bare kom med flere tips og folkens
kitekatt Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Takk for tips kitekatt Foundationen jeg bruker nå er fra Maybelline, den der Pure.Makeup-saken. Men synes den er veldig oransje! Og fargen som var lysere så så rosa ut. Så jeg er ikke så imponert over Maybelline sine foundation-farger. Men skal sjekke den du linker til i morgen da, så får vi se Bare kom med flere tips og folkens ← Ok Jeg huske rikke hva fargen jeg hadde het, men den var ihvertfall ikke noe orangerosa Den var ganske fint og kommer nok til å kjøpe den igjen hvis jeg ikke får kjøpt meg mineralmakeup
Rexina Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Eller har noen prøvd Body Shop foundationer`? Jeg har prøvd Body Shop-foundation for tørr hud Den er tyntflytende, komme ri verdens beste pakning, og ser naturlig ut på huden. Dekker middels. Liker den godt
Gjest rar Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Jeg kjøpte den der Instant Smooth fra Maybelline. Synes den er veldig bra! Men veldig tyntflytende, så da jeg hadde glemt å skru på korken her en dag, ble hele sminkepungen min ødelagt av foundation :/ Og skolebøkene mine og.. Menmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå