LilleSol Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Det har seg altså sånn at jeg har fått tancan på doen min.. Og det vil ikke bort! Ser rimelig sløvt ut om jeg får si det selv.. Hvordan får jeg det bort? Eller må jeg bytte uhm.. ringen? Nekter å ha selvbruning på do.. Pinlige greier.
Brunhilde Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Prøv med klorin. Ta på og la virke over natten, om ikke det gjør susen så må du kanskje bytte ring, eller spraye hele?
loffen Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Unnskyld altså..hm.. går det ikke med jif skurekrem? White spirit kanskje? Klorin høres kanskje lurere ut . Håper du får det vekk. (Bare lurer..hvordan blir klær og sengetøy? Smitter det av så ille?)
LilleSol Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 Har bare prøvd å skrubbe med div midler.. Skal prøve alle tipsene deres i morgen, gjerne samtidig. Hehe, dere mobber meg!! Ser den, litt pinlig dette.. hehe.. Og ja, det smitter fort, dette var før jeg hadde dusjet da, men allikevel.. Sengetøy ser helt forferdelig ut etterpå, ikke noe direkte sjekketriks, men det er vel strengt tatt ikke tancanring heller
LilleSol Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Jaa! Doen min ser ut som folk igjen! Klorin tok knekken på uhm fargen! Tusen takk for gode råd, kan jeg ha besøk igjen også.. Stas:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå