Gå til innhold

Hva hadde du til lunch i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Restaurantlunsj i dag: Risotto med krabbe, fennikel, chili og safran. Olden og et glass tørr hvitvin å drikke til, og en dobbel cortado tilslutt. :)

:sikle:

Lunsj i dag: En STOOOR Acai :rødme: :rødme: :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

I dag ble det vaffel med syltetøy og rømme på Historisk Marked!

Skrevet

2 knekkebrød med smørost, vann til....

...så langt greit, men så...

...to tallerker is med kjeks. (Fredagskos på jobben :hjerte: )

Skrevet

Omelett med vårløk, blomkål, rødløk, kantarell, potet, hvitløk, chili, blåskimmelost, salt og pepper + masse oregano :spise:

Skrevet

pizza! altså... frossen-pizza. høhø... jeg er veldig, veldig sunn :sjarmor:

og ikveld skal jeg på kino, så kveldsmaten min blir snop!

Skrevet

Focaccia med kylling, fetaost, rødløk, tomater, ruccolasalat og aioli.

Skrevet
Focaccia med kylling, fetaost, rødløk, tomater, ruccolasalat og aioli.

uten kylling - NAM! :sikle:

Lunsj her: ferdiglaget frokostblanding som jeg har strødd nøtter og druer over. Det var kjempevondt. Men jeg har sluttet å forvente det helt store av denne dagen... :roll::regn:

Skrevet

I går spiste jeg tre stk wasa sport med vitapostei/tomat, pepperoniost/paprika og prim/eplesyltetøy (jepp faktisk...) pluss en gulrot, resten av paprikaen og tomaten og tre stk hjemmedyrkede sukkerterter:D

Skrevet

Bagel med mozarella, tomat & basilikum + tropisk smoothie

Skrevet

Lunsj/Middag i dag ble en grov, stor egge og laksebaguette med diverse grønt i. (Spiste på kafe idag da)

Skrevet

Bakt potet med kryddersmør.

Skrevet

En grov spelt-, bygg- og havrescone med spekeskinke, avokado, vårløk og soltørkede tomater. 1/2 liter vann, en pære og en dobbel cortado.

Skrevet

En grov baguette med kylling, karrimajones, salat, tomat, agurk og rødløk.

Skrevet

"Hjemmelaget" minipizza: pitabrød, ost, skinke, rødløk og ananas.

Skrevet

Ristet oliven/soltørket tomat brød med oliventapanade, mozarella og agurk + frukt cocktail juice :sikle:

Skrevet

det ble en blanding av frokost og lunch på meg i dag.. og var så sulten etter å ha vært på fylla i går!!!

Det ble rester av taco fra i går (spiste to lomper med fyll), to brødskiver med nugatti på og et par karamell-smågodt! Drakk to flasker gatorade sportsdrikk. (får fylt på litt mineraler jeg har mistet i natt..hehe.. og den opprettholder veskebalansen! funker veldig bra)

Skrevet

Ristet brød med oliventapanade, tomat og basilikum

Skrevet

Det ble kombinert lunch/middag i dag: Pizza på Peppes. :sikle: Half`n Half av kylling med ananas og peanuts og tacokrydret kjøttdeig.

Skrevet

To toast med jalapeños-smøreost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...