Gå til innhold

Hva hadde du til lunch i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lunch var Bama kylling og pasta-salat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skeiet jeg ut og kjøpte Croque Monsieur panini (eller toast med ost og skinke som det heter på godt norsk :) )

Skrevet

Jeg spiste en brødskive med servelat og en med hvit ost og appelsinbåter på. Så spiste jeg resten av appelsinen etterpå, nam,nam :)

Skrevet

Jeg laget meg en kremet og deilig eggerøre med gressløk og en dæsj smør og fløte i.... og en brødskive. Det var kjempegodt.

Skrevet
Jeg laget meg en kremet og deilig eggerøre med gressløk og en dæsj smør og fløte i.... og en brødskive. Det var kjempegodt.

Ikke så ulikt min nistelunsj i dag: Sandwich av grov spelt- og havrescone med rød lollosalat, tomat og kald omelett med feta, sjalottløk og frisk mynte. En stor kopp urtete å drikke til, og et halvt eple til dessert. :)

Skrevet

Frokost/lunsj: McDonalds pommes frites.

Skrevet

Bama salat med kylling og pasta i dag også. Jeg :hjerte: de salatene (MEN ikke pakningen).

Skrevet

I går: To skiver brød med kokt skinke, majons, tomat og agurk.

I dag blir det sannsynligvis en baguette med hjemmelaget eggesalat (som jeg holder på å lage nå fordi jeg fikk så plutselig lyst på det) + grønn salat og tomat.

Skrevet

En salat med bacon, tomater, agurk, sukkererter, pinjekjerner og oliven.

Ble ikke mett, så jeg må finne på noe mer.

Skrevet

Blomkålsuppe med masse blomkål oppi. Mmm

Skrevet

Jeg spiser som regel middagsrester til lunsj, så i dag ble det "Flammkuchen" med paprika, rødløk og cottage cheese.

Gjest vimselot
Skrevet

Stekte kantareller med løk og paprika. (Var det jeg hadde i kjølern, men smakte godt med pepper til)

Skrevet

Grønn salat med tomater og balsamicodressing.

Og litt popcorn :forvirret:

Gjest synseren
Skrevet

Rekebaguett med varm sjokolade m/ krem. Spsite lunsj ute i dag.

Skrevet

To knekkebrød med jarlsberg og tomat, og en banan.

Skrevet

Tja, i dag ble de 1 Nutrilett og cola light, gitt. Var for opptatt i lunch- tiden, så jeg måtte fiske opp noe kjapt og enkelt fra veska.

Skrevet

En nystekt sausage roll og cola light.

Gjest vimselot
Skrevet

Laks og salat uten rømme... Etter det har jeg glemt å spise så vet ikke om jeg skal kalle det middag...

Skrevet

To wiener i brød, og vafler en stund etterpå. Vi har feiret 16 mai i barnehagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...