Vala Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Kan noen hjelpe meg med denne barnesangen? Det eneste jeg husker er at det er en tambur det handler om og at teksten gjentar seg i hvert vers, og refrenget begyner med bommbommelibomm.. Samboeren min mener han bar en rose i munnen..? Venninnen min påstår at det er "En elefant kom marsjerende" jeg mener men det er det aldeles ikke.. Så kan noen hjelpe oss ut av denne floken?? :D
Vala Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2003 Ojsann, det er kanskje ikke lov å skrive teksten her, så send gjerne på PM om du kan den!
Vala Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2003 Tusen takk til dere som sendte meg teksten!! :D
fletta Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Tre små tamburer, kanskje?? Sitatet er slettet. Det er ikke tillatt å gjengi kopibeskyttet materiale i innlegg. Ja vi er strenge på dette. KG må i tillegg til åndsverkloven forholde seg til Kopinors regler. Derfor har forumet ved redaktør bestemt at vi konsekvent skal slette alt slikt. Enten bruk pm-funksjonen eller legg inn en link fra en annen internettside. Orakel - moderator det er det jeg husker og den ene har en rose i ett av versene!
Milo Minderbinder Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 Deler av innlegget er slettet. Se begrunnelse i innlegget ovenfor. Orakel - moderator. I henhold til min hukommelse, er dette teksten Kvinnen i teksten må åpenbart ha hatt et bemerkelsesverdig forhold til små trommeslagere og eventuelle roser disse måtte ha... milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå