Ulva Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Eg veit ikkje kor eg skal begynne, eg har 6 katter og skal i August flytte til Bergen. Eg har komt fram til at eg er nødt til å gi bort noen av kattene mine, både pga at det kjem til å bli vanskelig å finne leilighet der ein får ha 6 katter og fordi 2 av dei er hardbarka utekatter og kjem ikkje til å trivest som innekatter eller i eit trafikert område, den eine katten er også blitt litt asosial og trivest ikkje så bra i lag med dei andre kattene lenger. Korleis skal eg gå fram for å sikre at kattene mine får ein god heim?og korleis kan ein vite at kattene kjem til å få det bra der dei flytter?? Eg e så redd for at dei kjem til å få det dårligt og ikkje blir satt pris på like mye som eg gjere... Eg elske kattane mine over alt og det er ein veldig tung avgjørelse å ta.
Ulva Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2007 må bare legge til at det er voksene, kastrerte katter det er snakk om, ikkje kattunger sjøl om eg kaller dei "små"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå