Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice
Skrevet

Har lenge vært ute etter en god foundation eller farget dagkrem som gir huden litt "glow" ute noe glitter eller skimmerpartikler. Vet ikke om det finnes, men så seinest i helgen ei søt jente på en fest med sånn look jeg vil ha. Kjente henne ikke godt nok til at jeg kunne spørre om hvordan hun hadde fått det til...

Anyways, om noen av dere har vært borti noe sånt, evt noe man kan bruke over/ under makeupen for å får det til hadde jeg vært takknemlig for innspill.

Vet ikke hvordan nærmere jeg skal forklare dette, men looken jeg vil ha er sånn skimrende/ glittrende uten at det inneholder noen av delene :ler: Sånn litt sommerbrun-wetlook på huden. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmmm....ID sin foundation er det endel glans i...samt at du kan bruke en highlighterpenn på visse områder i ansiktet og litt solpudder ellers. Jeg har blitt veldig glad i et bronserpudder fra clinique (de sjakkrutene). Brukes veldig forsiktig da det er ganske mye shimmer. Her kan du selv bestemme om du vil ha mye av de mørke eller de lyse på kosten (kommer an på hvilken vei du drar den over rutene) jeg bruker de lysere mer som highlighter og de mørkere som solpudder. Eller man kan blande alle <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>. Guerlain sine meteoritkuler er også fine, gir en fin glans med noe skimmer.

Endret av kitekatt
Gjest Blanca
Skrevet (endret)

Chanel Vitalumiere er en foundation som gir en litt fuktig look. Ellers kan du prøve MAC - Strobe Cream; en krem som du bruker under foundation eller alene med bare litt concealer her og der.

Ingen av disse produktene inneholder skimmer/glitter.

Glemte å nevne Clarins - Beauty Flash Balm. Jeg bruker denne over hele ansiktet før foundation (ikke mineralfoundation, da blir den kakete) og litt på nesebein og i kinnene etter foundation. Får friskt utseende med mye glans uten glitter/skimmer.

Endret av Blanca
Skrevet

hm, du skulle jo ikke ha skimmer...så det først nå jeg ;) sorry :sjenert:

Gjest NastyNice
Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar, også deg Kitekatt ;) Skal prøe de nevnte produktene, for å se om jeg finner det jeg er ute etter... Har faktisk spurt to-tre parymeri-jenter uten at de har nevnt dine forslag Blanca. Så her skal det prøves :)

Igjen takk!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Color Clone fra Rubinstein er også transparent og uten skimmer.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Det finnes en billig variant på Vita fra LDB. Den gir en tinted farge i ansiktet, men den er veldig fet. Har du litt hud som trenger fuktighet tror jeg denne kan se veldig bra ut på.

Dermalogica har også en, men den er også veldig fet og veldig matt og minner mer om brunkrem fra 80-åra.

Kjøpte en fra Dior også, samma ulla.

Kanebo har en. Den heter noe med Kanebo UV gel - Glow et eller annet. Den blir litt strandaktig, litt "glowy" uten at det ser fett ut. Passer min hud som er veldig fet i allefall, men nå for tiden bruker jeg Dr. Hauschka sin som jeg blander inn i Dermalogica Active moist-kremen jeg som regel bruker. Jeg må bruke litt mye av den for å få tint og glow syns jeg, men liker den pga ingrediensene også, så det er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...