Gjest Adelita Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Er det noen her inne som har prøvd den? Tenker da først og fremst på shampoen og balsamen. Kjøpte dem i dag i mangel på Redken (har glemt å bestille fra LF), og lurer på om de er bra produkter? Ja, jeg vet jo at det bare er å prøve dem og se selv- men jeg synes det er artig å høre om andres erfaringer.
Gjest Adelita Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hva slags hårtype har du, da? Jeg har halvlangt hår, tykt, tørt, med fall.
Gjest Blanca Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har langt hår som er friskt, men litt tørt i tuppene. Likte ikke disse produktene fra Body Shop. Håret ble fort fett, føltes skittent og jeg klødde i hodebunnen.
Tabris Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Hva slags hårtype har du, da? Jeg har halvlangt hår, tykt, tørt, med fall. ← Jeg har langt og tykt hår med svak fall (som vel ikke vises lenger pga lengden). Håret mitt er mer fett enn tørt.
Gjest Deception Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Håret mitt er normalt sett uproblematisk, og ikke særlig tørt, men etter en tids bruk av oliven-serien (som lukter nydelig!) ble håret tørt og tovet seg sammen.
Gjest Adelita Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Her var det delte erfaringer, gitt! Nå er jeg spent. Skal teste greiene i morra tidlig.
Gjest Tigerjente Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Jeg liker best honning eller blåbær produktene til håret fra The Body Shop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå